تهران ۲۵.۹۹° كمينه ۲۵.۹۹°  بیشینه ۲۶.۷۹°
۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷

توضیح معصومه آباد به انتقاد انتصابش به عنوان سفیر

بعد از شش ماه مذاکره و مشورت با افراد صاحب نظر و کارشناسان وزارت امور خارجه پاسخ مثبت به این انتخاب دادم.جمع بندی این موضوع یک سال طول کشید و من اطلاعی از فرآیند انتخاب این امر نداشتم.
کد خبر: ۶۷۴۶۷

 

معصومه آباد در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد روند انتخابش به عنوان سفیر ایران در ‎فنلاند گفته است: زمانی که مهمان‌های خارجی به وزارت امور خارجه ایران دعوت می‌شدند، از من به عنوان سخنران یا مدعو دعوت می‌شد و این ارتباط مستمرا انجام می‌گرفت تا اینکه از وزارت خارجه برای همکاری بیشتر با من تماس گرفتند.

وی ادامه داد: ابتدا فکر می‌کردم سطح همکاری در همین میزان حضور در جلسات و سیاست گذاری‌های دیپلماسی است، اما سپس پیشنهاد دادند که ما شما را به عنوان سفیر در یکی از کشورها انتخاب کرده‌ایم.

بعد از شش ماه مذاکره و مشورت با افراد صاحب نظر و کارشناسان وزارت امور خارجه پاسخ مثبت به این انتخاب دادم.جمع بندی این موضوع یک سال طول کشید و من اطلاعی از فرآیند انتخاب این امر نداشتم.

آباد همچنین در پاسخ به این سوال که با توجه به عنوان مدرک تحصیلی شما که دکترای باروری است،انتقاداتی در خصوص بی‌ارتباط بودن سوابق تحصیلی و اجرایی شما با منصب سفیر مطرح است توضیح داد:آخرین مدرک تحصیلی من دکترای باروری است و من به عنوان استاد دانشگاه ۲۰ سال است که تدریس می‌کنم و از زمانی که نوجوان و دانش آموز بودم فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی داشته‌ام.

به خصوص در دو دهه اخیر در مسئولیت‌های اجرایی خود در حوزه دیپلماسی به ویژه دیپلماسی عمومی و شهری حضور فعال داشته‌ام که شامل مباحث و چالش‌های زیست محیطی از قبیل آلودگی هوا، حمل و نقل عمومی، بازیافت و تفکیک زباله و مسائل حوزه فرهنگی و اجتماعی و عوامل اجتماعی موثر بر سلامت بود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳
البته یکی بود خاک بازی کرده بود در بچگی کارش به جایی نرسید ایشان کاری کرده از جوانی رسیده
اما بعد
در مورد املاک نجومی به کس ننه جندش دروغ میگه
داستان اینه اسم ننه باباشون داداششون ابجیشون بچه زن باباشونرا میدن سازمان املاک شهرداری
بعد در تعاونی کارمتدانک شهرداری عضو میشن
بعد شهردار میگه طبق برداشت من از قوانین به زیر نافم میخوام ۵۰ درصد تخفیف بدم به این افراد
علاوه بر این اسامی را به بانک شهر معرفی از میزان سپرده شهرداری به تک تک این افراد از سوی شهرداری به عنوان ضامن وام کم بهره بدین
این قصیه انجام شده بچه های دفتر شهردار لو دادنش
همه فهمیدن املاک نجومی چیه
در حال حاضر دادستانی موضوع را مسکوت اعلام داشته است
حکم ناده و نمیدهد
سر سرباز وطن را سردار شهردار کلاه گذلاشت این چیه کسی پی گیری کنه
برگه منع تعقیب دست ایشان اگر باشه اینه که خودش بهواسم خودش نگرفته به اسم کس ننش گرفته
اما در باره کیر باباش یا تخم شوهرش یا سوراخ ابجیش کسی اطهار نطری نکرده حکمی نیامده
نامبردگان همگی از برج ولنجک و اقدسیه و نیاوران تا مجتمع سرخرود شمال املاک از کاپتن جهادی گرفتند مرید شدن در جهت حاکمیت تو
در ارناط با مدرک تحصیلی که اصلا ابدا در مملکت جمهوری اسلامی مدرک پشم کوس الاغه از دانشگاه مالک اشتر و عمام سادق میارن میبافن میندازن گردنه خودی های پوتینی
یکی میگفت من پاسدار انقلابم
بقیه عمله انقلاب
تابع باید بشن توسط نقدی

آخرین اخبار روز