تهران ۱۱.۹۹° كمينه ۱۱.۹۹°  بیشینه ۱۳.۷۹°
۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه:

صدور کیفرخواست متهمان پرونده سرقت از بیمارستان امام رضا

باتوجه به حساسیت موضوع و به منظور جلوگیری از اطاله دادرسی در کمتر از دوماه به این پرونده رسیدگی شد.
کد خبر: ۶۷۵۰۷

به گزارش معاصر؛  دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از صدور کیفرخواست متهمان پرونده سرقت از بیمارستان امام رضا (ع) خبرداد.

شهرام کرمی بااشاره به ماجرای سرقت سرب‌های دیوار اتاق رادیوتراپی بیمارستان امام رضا (ع) گفت: باتوجه به حساسیت موضوع و به منظور جلوگیری از اطاله دادرسی در کمتر از دوماه به این پرونده رسیدگی شد.

وی به دستگیری سارقین و مالخران این پرونده اشاره کرد و گفت: همچنین مدیران مرتبط با موضوع در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به دادسرا احضار و برای آن‌ها قرار تامین صادر و منجر به محکومیت تعدادی از آن‌ها شد.

دادستان کرمانشاه با بیان اینکه در این پرونده ۱۵۰۰ قطعه سرب اتاق رادیوتراپی بیمارستان امام رضا شهر کرمانشاه به ارزش پنج میلیارد تومان طی چهار ماه به سرقت رفت گفت: در مجموع برای هشت نفر در این پرونده قرار جلب دادرسی صادر شد.

وی افزود: در پرونده سرقت از بیمارستان امام رضا (ع) برای سه سارق و چهار مالخر حکم و رئیس حراست به دلیل ترک فعل وعدم نظارت منجر به سرقت قرار جلب به دادرسی صادر شد.

کرمی گفت: برای مدیر بیمارستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی حکم تعلیق تعقیب به مدت یکسال صادر شد و رئیس بیمارستان هم منع تعقیب خورد.

وی در ادامه با تاکید براینکه دستگاه قضایی نسبت به جرم و یا ترک فعل مماشات نمی‌کند گفت: دستگاه قضایی با اقتدار با هرگونه تخلفی برخورد قانونی خواهد کرد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز