تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۱.۷۹°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵
وزیر کشور:

سنگین‌ترین بخش انتخابات بر دوش فرمانداران است

عملکرد شخص فرماندار در رضایت مردم بسیار مهم است همین طور بخشداران.
کد خبر: ۶۷۹۹۱


به گزارش معاصر، وزیر کشور از همه جریانات سیاسی معتقد به عظمت کشور خواست در انتخابات فعال باشند و گفت: ما زمینه فعالیت آنها را فراهم می سازیم.

 احمد وحیدی پنج شنبه در همایش آموزشی منطقه ای استان های کرمان فارس و یزد، مدیران کل سیاسی، فرمانداران و مدیران ای تی افزود: امنیت، سلامت و رقابت پیش درآمد مشارکت است.

وی ادامه داد: از همه جریانات سیاسی که به عظمت و عزت کشور اعتقاد دارند دعوت می کنیم که در انتخابات فعال شوند.

وزیر کشور ادامه داد: ما باید بستر را برای فعالیت آنها فراهم کنیم، اما امنیت و سلامت به ما مربوط می شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از افتخارات ما در طول ۴۴ ساله گذشته انقلاب این بوده که این مولفه ها (امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت) حاکم بوده است.

وحیدی بر لزوم تقویت ارتباط فرمانداران وبخشداران با مردم تاکید و اظهار کرد: فرمانداران بیشتر از استانداران و استانداران بیشتر از وزارت کشور در برگزاری انتخابات نقش دارند زیرا انتخابات در شهرها و روستاها اتفاق می افتد و کسانی که با بطن مردم ارتباط دارند، فرمانداران و بخشداران هستند.

وی افزود: سنگین ترین بخش انتخابات بر دوش شما فرمانداران است. برخی مسائل عمومی هستند اما در موارد خاص، عملکرد شما بسیار مهم است.

وحیدی خاطرنشان کرد: عملکرد شخص فرماندار در رضایت مردم بسیار مهم است همین طور بخشداران. مسئولان باید مردم را از خودشان بدانند و مردم احساس کنند فرماندار متعلق به خودشان است. فرماندار باید دائما بین مردم باشد، گوش شنوا برای شنیدن حرف مردم داشته باشد و تمام تلاش خود را برای حل مساله مردم به کار گیرد.

مرکز پیشگیری، مدیریت و کنترل حوادث اداره کل مدیریت بحران استانداری کرمان صبح امروز پنجشنبه با حضور وزیر کشور و جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.‌

وزیر کشور صبح امروز در سفری یک روزه وارد کرمان شد؛ افتتاح ساختمان جدید استانداری و شرکت در شورای اداری استان از دیگر برنامه های وحیدی در سفر به استان کرمان است.

انتهای پیام
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز