تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۲.۷۹°  بیشینه ۲۳.۹۹°
۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹

رفع کامل تنش آبی سه سال زمان می‌برد

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: رفع تنش آبی در روستاهای جزیره قشم به سه تا چهار سال زمان نیاز دارد.
کد خبر: ۶۸۰۷۸

رفع کامل تنش آبی سه سال زمان می‌برد

 

به گزارش معاصر به نقل از خبر قشم، سید محمد قدسی در دیدار با خبرنگاران با بیان این مطلب، اظهار داشت: تاسیس آب‌شیرینکن، تنها راه تامین آب شرب برای مردم روستاهای جزیره قشم است و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد شخصا با جدیت پیگیر این موضوع می‌باشد.
به گفته وی، علیرغم اینکه معاونت فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد سیاست‌گذار حوزه آب در این جزیره نیست، اما حل تنش آبی روستاهای جزیره به حداقل سه تا چهار سال زمان نیاز دارد.

معاون فنی و زیربنایی سامان منطقه آزاد قشم یادآور شد: برای جبران کم‌کاری‌ها و رفع کمبودهای‌های گذشته هیچ راهی جز احداث آب‌شیرینکن‌های جدید نداریم و این موضوع زمان بر است و در در مدت دو سال حضورم در این مسئولیت، سه نقطه‌ای که سال‌ها آبفای استان هرمزگان برای احداث آب‌شیرینکن پیگیر آن بود و به نتیجه‌ای نرسیده بودند را به آنان تحویل داده‌ایم.
او در ادامه سخنانش با تشریح وضعیت تامین آب شهر قشم گفت: سازمان منطقه آزاد قشم با هدف تامین آب شرب پایدار در شهر قشم، سرمایه‌گذاری خوبی روی پروژه توسعه مخازن ذخیره، احداث آب‌شیرینکن جدید و خطوط انتقال انجام داده است.
شایان ذکر است؛ مردم شهر قشم از قطع شبانه آب شهر گلایه‌مند هستند و موضوع مطرح شده مدیر فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد در زمینه سرمایه‌گذاری این سازمان برای توسعه مخازن ذخیره، احداث آب‌شیرینکن جدید و خطوط انتقال در همین راستاست.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : تنش آبی قشم
ارسال نظر

آخرین اخبار روز