تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۸.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲

پایانه نفتی خارگ میزبان پرچم بارگاه امام حسین(ع)

برای کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران به عنوان تربیت شدگان مکتب عاشورا و مروجان فرهنگ ایثار و شهادت که با عشق به امام حسین (ع) از پرچم نورانی بارگاه ملکوتی آن حضرت ، میزبانی کردند.
کد خبر: ۶۸۳۲۷

معاصر- در اولین روز از آغاز ماه محرم، پایانه نفتی خارگ میزبان پرچم نورانی بارگاه حضرت امام حسین(ع) شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، امروز (28 تیرماه) پرچم سرخ بارگاه ملکوتی حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) مهمان کارکنان پایانه نفتی خارگ بود و دلدادگان و عاشقان حضرت ابا عبدالله (ع) از فیوضات این پرچم معنوی بهره مند شدند.

رییس روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران از پرچم بارگاه ملکوتی امام حسین(ع) به عنوان نماد حق طلبی و عدالتخواهی یاد کرد و گفت: برافراشته بودن پرچم سرخ بارگاه ملکوتی امام حسین(ع) نشان از این دارد که نهضت سیدالشهدا (ع) پایان نیافته و حق بر باطل پیروز است و پیروان ولایت و اهل بیت بدانند که روزی حضرت صاحب الزمان(عج) با پرچم امام حسین(ع) به خونخواهی جدش قیام و اقامه عدل و عدالت در دنیا خواهد کرد.


روح الله اخوان افزود: برای کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران به عنوان تربیت شدگان مکتب عاشورا و مروجان فرهنگ ایثار و شهادت که با عشق به امام حسین (ع) از پرچم نورانی بارگاه ملکوتی آن حضرت ، میزبانی کردند، فرصتی ارزشمند برای بهره مندی از برکات معنوی آن امام بزرگوار بود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز