تهران ۲۵.۶۷° كمينه ۲۵.۴°  بیشینه ۲۵.۹۹°
۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳

نشست کارشناسان امور زنان آموزش و پرورش استان البرز برگزار شد

نشست تخصصی کارشناسان امور زنان آموزش و پرورش استان البرزبا حضور معصومه آقایی مشاور استاندار و مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری و علی حجرگشت مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۴۷۴

نشست تخصصی کارشناسان امور زنان آموزش و پرورش استان البرز برگزار شد

 

به گزارش معاصر از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز ,در این نشست تخصصی نقطه نظرات ، آسیب شناسی ها و مسائل آموزش و پرورش ، مدارس ، دانش آموزان و ... توسط مشاور بانوان مناطق مطرح گردید.

آقایی ضمن تقدیر از مشاوران به جهت دقت نظر و دغدغه مندی ایشان در احصاء مسائل و تلاش در جهت حل مسائل، به همراهی اداره کل بانوان و مشاور بانوان فرمانداری ها با این جمع، اشاره و تاکید کرد با توجه به فراوانی جامعه ی هدف آموزش پرورش و حساسیت این قشر و توطئه های دشمنان برای ایجاد صدمه و آسیب به این قشر ضروریست همه ی مسئولان بصورت یکپارچه به حمایت و همراهی با آموزش و پرورش و نیروهای خدوم و زحمتکش و دغذغه مند ایشان بپردازند.

آقایی گفت: در یک درصد بودجه ی اختصاص یافته به حوزه ی زن و خانواده، بدیهی ست آموزش و پرورش بصورت پررنگ دیده شود و از آن در جهت رسیدن به اهداف مطلوب آموزشی و پرورشی، و رسیدن به هدف تربیت مدیران فردا، همسران و مادران آینده، هزینه و بعبارتی سرمایه گذاری نمایند.
در نهایت مقرر شد کارگروه فرهنگیان در اداره کل امور بانوان و خانواده ی استانداری با حضور حضار این جمع، تقویت گردد و مساله محورانه بدنبال طرح و حل مسائل باشند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز