تهران ۲۷.۷۹° كمينه ۲۷.۶۲°  بیشینه ۲۸.۷۹°
۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۱

افتتاح نمایشگاه صنایع دستی در مجلس

نمایشگاه صنایع‌ دستی در محل راهرو اصلی مجلس شورای اسلامی افتتاح و 30 نماینده از این نمایشگاه بازدید کردند.
کد خبر: ۶۸۴۸۰

افتتاح نمایشگاه صنایع دستی در مجلس

 

به گزارش معاصر,نمایشگاه صنایع دستی پیش از ظهر امروز شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ در راهروی اصلی مجلس شورای اسلامی«محل عبور و مرور نمایندگان» به صورت رسمی افتتاح و به مدت سه روز ادامه دارد.

در این نمایشگاه هنرمندانی از استان‌های مختلف کشور با لباس‌های محلی به عرضه، معرفی و نمایش هنرهای سنتی و صنایع‌دستی استان‌های خود می‌پردازند.

نمایندگان مجلس در هنگام عبور از این راهرو با حضور در محل غرفه هنرمندان صنایع‌دستی از نزدیک با هنرهای تولیدی آن‌ها آشنا شده و هنرمندان نیز بی‌واسطه حرف‌ها و صحبت‌ها و درخواست‌های خود از نمایندگان مجلس را با آنان در میان می‌گذارند.

همچنین در روز اول نمایشگاه مریم جلالی معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیز حضور داشت و ضمن گفت و گو با نمایندگان مجلس بر تقویت همکاری‌های دولت و مجلس تاکید کرد.

بازدید ۳۰ نماینده از نمایشگاه 

در روز اول برگزاری این نمایشگاه ۳۰ نفر از نمایندگان مجلس از آن بازدید کردند و از نزدیک با هنرمندان شرکت‌کننده در این نمایشگاه گفت و گو کردند.
نمایندگان مجلس در بازدید از این نمایشگاه ضمن آشنایی بیشتر با صنایع‌دستی ایرانی و شنیدن صحبت‌های هنرمندان صنایع‌دستی بر حمایت‌های مجلس شورای اسلامی از صنایع‌دستی تاکید کردند.

نمایشگاه صنایع‌دستی در محل راهروی اصلی مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه دایر است.

انتهای پیام
منبع: فارس
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز