تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۲.۷۹°
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
با حضور مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران بررسی شد؛

روند پیشرفت پروژه های پایانه نفتی خارگ

هدف از بازدید از مناطق عملیاتی بررسی بازخورد تصمیماتی است که جهت چابکی مناطق عملیاتی در ستاد تاکید و گرفته می شود.
کد خبر: ۶۹۲۶۲

معاصر- در بازدید مدیرعامل به همراه مدیران شرکت از پایانه نفتی خارگ، بر اهمیت پروژه ها در راستای افزایش توان عملیاتی و کمک به تداوم تولید نفت و گاز کشور تاکید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس غریبی اظهار داشت: برای انجام وظیفه و ماموریت خطیر واگذارشده به شرکت پایانه‌های نفتی ایران، بروز رسانی تجهیزات و آماده سازی شرایط عملیاتی برای کمک به تولید و انجام ماموریت صادرات نفت خام در راستای سیاست های صنعت نفت در دستور کار است. غریبی افزود: هدف از بازدید از مناطق عملیاتی بررسی بازخورد تصمیماتی است که جهت چابکی مناطق عملیاتی در ستاد تاکید و گرفته می شود.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران ادامه داد: پروژه های تعمیرات و نوسازی مخزن 26، بهینه سازی سوخت، کارخانه RO، پهلوگاه 15 اسکله غربی، کچمنت های شرقی و غربی، رنگ آمیزی سازه های پهلوگاه 9 و10 و محور 19 تا 45 اسکله شرقی، بازرسی و تعمیر خطوط لوله زیر دریایی، حفاظت الکترونیک تاسیسات، تعمیرات و نوسازی خوابگاه ها و پروژه های در حوزه مسئولیت های اجتماعی می بایست در دستور کار روسای ادارات منطقه و مدیران باشد تا شرکت به عنوان یک سازمان چابک در نوک پیکان صنعت نفت در حوزه‌های مختلف عملیاتی نقش مهم خود را ایفا کند.

در این نشست سید ابراهیم حسینی رئیس پایانه نفتی خارگ، گزارشی از آخرین وضعیت پروژه های منطقه و مدیران ستادی و روسای ادارات منطقه، گزارشی از وضعیت پروژه‌ها و فعالیت‌های انجام شده در حوزه های کاری خود ارائه دادند. در ادامه در بازدید میدانی، عباس غریبی مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران، روند پیشرفت پروژه تعمیرات و نوسازی اسکله شرقی را بررسی کردند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز