تهران ۲۵.۶۷° كمينه ۲۵.۴°  بیشینه ۲۵.۹۹°
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
مدیر مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت:

هیچ محدودیتی را برای حضور بانوان در صنعت نفت نمی‌پذیریم

بانوان در گروه‌هایی که فرآیند پشتیبانی تولید نفت مانند امور حقوقی، امور مالی، روابط عمومی و ...حاضرند.
کد خبر: ۶۹۲۷۳

 


معاصر- مدیر مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت گفت: در ۲۱ گروه شغلی به‌دنبال شناسایی توانمندی بانوان هستیم و با این نگاه هیچ محدودیتی را برای حضور بانوان در صنعت نفت نمی‌پذیریم.

به گزارش خبرنگار شانا، محسن حقیقی‌مقدم امروز (دوشنبه ۱۶ مردادماه) در نشست تخصصی ذخیره‌سازی گاز و تأمین سوخت زمستانی با اشاره به اینکه بانوان صنعت نفت در ۲۱ گروه تخصصی شغلی مشغول فعالیت هستند، افزود: بانوان در همه بخش‌های صنعت نفت حضوری فعال دارند.

وی ادامه داد: بانوان در گروه‌هایی که فرآیند پشتیبانی تولید نفت مانند امور حقوقی، امور مالی، روابط عمومی و ...حاضرند.

مدیر مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت تأکید کرد: در بخش‌های علمی مانند تحقیق و توسعه، ‌پژوهش و ... نیز بانوان سهم بزرگی دارند.

حقیقی‌مقدم با اشاره به اینکه در واحدهای عملیاتی و بهره‌برداری مجموعه عظیمی از بانوان متخصص وجود دارد، گفت: باید از ظرفیت این عزیزان به نحو احسن استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه حضور زنان در بخش‌های مختلف جامعه و در صنعت نفت به برکت انقلاب اسلامی است، افزود: نگاه جهان به سمت مصرف‌گرایی است و در این میان انقلاب اسلامی ایران به‌عنوان جنبشی دینی و پیشرو سر برآورد.

مدیر مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت اظهار کرد: در ۲۱ گروه شغلی به‌دنبال شناسایی توانمندی بانوان هستیم و با این نگاه هیچ محدودیتی را برای حضور بانوان در صنعت نفت نمی‌پذیریم و زنان صنعت نفت می‌توانند در طرح‌های توسعه مدیریت و شناسایی متخصصان حضور داشته باشند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز