تهران ۲۷.۷۹° كمينه ۲۷.۶۲°  بیشینه ۲۸.۷۹°
۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۲
استاندار البرز:

باید موانع و مشکلات تمامی تعاونی های مسکن استان البرز حل شود

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: مراحل اخذ پروانه ساخت و پایان کار باید از طریق بنر در شهرداری ها اطلاع رسانی شود تا متقاضیان به صورت شفاف از روند امور خود مطلع شوند.
کد خبر: ۶۹۵۷۸

باید موانع و مشکلات تمامی تعاونی های مسکن استان حل شود



به گزارش معاصر ازاستانداری البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه قرارگاه مسکن استان که روز شنبه ۲۱ مردادماه ۱۴۰۲ در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت امام سجاد(ع) و اخذ گزارش از کمیته های ذیل قرارگاه، افزود: تمامی کمیته ها باید اقدامات و برنامه های خود را بدرستی اجرایی کنند و روند امور را در جلسات هفتگی قرارگاه، گزارش دهند.
وی با بیان اینکه تحقق نهضت ملی مسکن به اراده جهادی و انقلابی مسئولان نیاز دارد، ادامه داد: مسئولیت ها مشخص است ولی مسئولان استان باید با اشراف به شرایط مسکن و نیاز مردم با همت، جدیت و دلسوزی ویژه ای، فارغ از وظایف سازمانی خود، اقدام کنند.
عبداللهی گفت: شهرداران باید در اعطای پروانه ساخت و صدور پایان کار، سرعت بیشتری داشته باشند و پیگیر امور سازندگان باشند.
وی افزود: قرارگاه اصلاح ساختار و فرآیندها در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم راه اندازی شده و شهرداران نیز باید در این رابطه ورود جدی داشته باشند تا مردم در کمترین زمان ممکن و حتی یک ماه، پروانه ساخت دریافت کنند.
استاندار البرز گفت: مراحل اخذ پروانه ساخت و پایان کار باید از طریق بنر در شهرداری ها اطلاع رسانی شود تا متقاضیان به صورت شفاف از روند امور خود مطلع شوند.
وی افزود: حل مشکلات تمامی تعاونی های مسکن استان و بویژه ادارات، دستگاه ها و سازمان ها یک ضرورت است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز