تهران ۲۵.۶۷° كمينه ۲۵.۴°  بیشینه ۲۵.۹۹°
۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰

متقاضیان واردات خودرو، نیازی به خرید خودرو فرسوده ندارند

رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده گفت: اشخاص حقیقی و حقوقی که قصد واردات خودرو دارند نیازی به خرید خودرو فرسوده ندارند.
کد خبر: ۷۰۶۴۶
متقاضیان واردات خودرو، نیازی به خرید خودرو فرسوده ندارند
 
 
به گزارش معاصر,آقای مهران سالاریه رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده گفت: حجم قابل توجهی گواهی اسقاط از سال‌های گذشته در سبد مراکز اسقاط انباشت شده است که پاسخگوی نیاز واردات و تولیدکنندگان داخلی خودرو است. 
وی ادامه داد: اشخاص حقیقی که متقاضی واردات خودرو هستند هیچ نیازی به داشتن خودرو فرسوده به نام خود ندارند.
رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده برای تمام واردکنندگان خودرو اعم از حقیقی و حقوقی پس از واردات خودرو و ترخیص از گمرک، گواهی اسقاط تخصیص داده خواهد شد و هیچ نگرانی در این خصوص وجود ندارد.
مردم فریب فضای مجازی را نخورند 
آقای محمود مشهدی شریف رئیس انجمن مراکز اسقاط و بازیافت کشور هم به خبرنگار ما گفت: قیمت واقعی خودرو فرسوده بین ۳۵ تا ۴۲ میلیون تومان است، مردم فریب فضای مجازی را نخورند. 
وی درباره قیمت واقعی خودرو فرسوده افزود: در چند روز گذشته در سامانه‌های خرید و فروش، قیمت خودرو فرسوده به طور نجومی افزایش یافته، مردم باید بدانند این قیمت‌ها کاملا ساختگی است.
به گفته رئیس انجمن مراکز اسقاط و بازیافت کشور، در صفحه مراکز اسقاط، حدود ۴۰ هزار گواهی اسقاط به قیمت ۳۵ میلیون تومان موجود است. 
آقای مشهدی شریف تاکید کرد: در حال حاضر قیمت واقعی خودرو فرسوده بین ۳۵ تا ۴۲ میلیون تومان که بسته به نوع خودرو، متفاوت است.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز