تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۰.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳

هشدار گردان‌های قدس به اشغالگران درباره تداوم کشتار غیرنظامیان/ فراخوان برای «طوفان کرانه باختری»

سخنگوی گردان‌های قدس با اشاره به اینکه رزمندگان این گردان‌ها دوشادوش مجاهدان القسام در جنگ با دشمن اشغالگر حضور دارند، به رژیم غاصب درباره ادامه کشتار غیرنظامیان فلسطینی هشدار داد.
کد خبر: ۷۱۵۶۲

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری معاصر، «ابوحمزه» سخنگوی نظامی سرایا القدس (شاخه نظامی جهاد اسلامی) اعلام کرد که اگر دشمن صهیونیستی نگران جان نظامیان و افسران و شهرک‌نشینان خود که در اسارت مقاومت هستند، است، باید فورا از هدف قرار دادن منازل مسکونی و کشتار غیرنظامیان دست بردارد؛ در غیر این صورت سرنوشت نامعلومی در انتظار این اسرا خواهد بود.

هشدار گردان‌های قدس به اشغالگران

ابوحمزه در یک کلیپ تصویری به رژیم اشغالگر هشدار داده و اعلام کرد مراقب رفتار ارتش خود با شهرک‌نشینانتان باشید و ببینید که چگونه عمدا آنها را می‌کشد.

وی تاکید کرد، نیروهای زبده ما در گردان‌های قدس دوشادوش برادرانمان در گردان‌های عزالدین القسام (شاخه نظامی حماس) در چندین محور در داخل شهرک‌های صهیونیستی با دشمن می‌جنگند و دستاوردهای پی در پی محقق می‌سازند. همه این‌ها بیانگر اراده ملت فلسطین است که هرگز بی‌عدالتی و تحقیر و ذلت را نمی‌پذیرند.

سخنگوی سرایا القدس تاکید کرد، نیروی موشکی جهاد اسلامی و نیروی توپخانه‌ای آن به حمایت از رزمندگان مقاومت و برادرانمان در گردان‌های القسام در پاسخ به جنایات صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان ادامه می‌دهد. در مقابلِ صحنه‌های جنایات اشغالگران لازم است کمی به عقب برگردیم و به دروغ‌های نتانیاهو اشاره کنیم که مدعی شده بود مقاومت در جریان عملیات‌های خود در شهرک‌های صهیونیستی زنان و کودکان را می‌کشد. نتانیاهو با این دروغ قصد دارد جنایات ضد بشری خود را توجیه کند.

ابوحمزه تصریح کرد، دشمن اشغالگر به شکل مداوم و بی‌امان در حال کشتار کودکان و زنان و سالخوردگان و بمباران مساجد و خانه‌ها و مراکز غیرنظامی است. همه باید بدانند ما آزادی‌خواه هستیم و در مقابل رژیم اشغالگری ایستاده‌ایم که تنها غیرنظامیان را هدف قرار می‌دهد.

فراخوان عرین‌الاسود برای «طوفان کرانه باختری»

از طرف دیگر گروه مقاومتی «عرین الاسود» در کرانه باختری خواستار آغاز عملیات «طوفان کرانه باختری» ضد رژیم اشغالگر شده و از شهروندان فلسطینی در این منطقه خواست تا به نقاط درگیری با دشمن رفته و وارد شهرک‌های صهیونیست‌نشین شوند.

عرین‌الاسود با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، با یک طوفان بزرگ انسانی برای حمایت از طوفان الاقصی و درحالی که صدای تکبیر و هلهله ما بلند شده به مناطق درگیری با دشمن می‌آییم.

در این بیانیه از فلسطینی‌های ساکن کرانه باختری خواسته شده تا به یکباره بیرون آمده و در یک عملیات نظامی مسلحانه دشمن اشغالگر را در همه مناطق درگیری هدف قرار دهند و مشارکت فعال در عملیات بزرگ مقاومت فلسطین داشته باشند.

این گروه همچنین به اهالی روستاهای فلسطینی توصیه کرد که فورا خود را مسلح به انواع تجهیزات و سلاح‌های سرد و گرم کرده و با یورش شهرک‌نشینان به این روستاها غافلگیر نشوند و به میدان نبرد بیایند.

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز