تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۶.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸
مرادی مطرح‌ کرد؛

برنامه دولت برای نسل سازی و افزایش سواد محیط زیستی افراد جامعه

معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست از برنامه دولت برای نسل‌سازی و افزایش سواد محیط زیستی افراد جامعه خبر داد.
کد خبر: ۷۱۵۶۷

به گزارش خبرگزاری معاصر، اختتامیه و معرفی برگزیدگان سیزدهمین دوره جایزه ملی محیط زیست به عنوان بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی و اجتماعی در حوزه محیط زیست امروز در سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد.

نورالله مرادی، دبیر سیزدهمین دوره جایزه ملی محیط زیست در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای محیط زیست اظهار داشت: سال ۱۳۹۶ دوازدهمین دوره این جشنواره برگزار شده بود و برای سیزدهمین دوره، آذر سال گذشته فراخوان در رسانه‌ها منتشر و با استقبال خوبی مواجه شد.

معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه قدردانی فعالین محیط زیست از وظایف سازمان حفاظت محیط زیست است، گفت: در این دوره از جشنواره میزان آثار دریافتی افزایش یافته است.

وی بیان داشت: ۳۹۳ اثر به دبیرخانه مربوطه از سوی علاقه‌مندان به حوزه محیط زیست اعم از حقیقی و حقوقی صورت پذیرفت که بخشی از این آثار از سوی هیأت علمی به بخش پایان راه یافت و بر اساس ارزیابی هیأت داوران از این بین آثار شایسته تقدیر و حائز رتبه اول تا سوم در محورهای مختلف، مشخص شدند.

مرادی خاطرنشان کرد: ۶ نفر برگزیده در گروه‌های ۶ گانه داشته ایم و ارتقای دانش همه مردم از اهداف برگزاری این جشنواره است.

معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: نسل سازی، افزایش سواد محیط زیست و ارتقای دانش مردم از برنامه‌های دولت در حوزه محیط زیست است و در این جشنواره این موضوع مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام
منبع: مهر
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز