تهران ۱۵.۹۹° كمينه ۱۵.۹۹°  بیشینه ۱۶.۷۹°
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۸

آخرین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده شهرداری لواسان برگزار شد

آخرین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده شهردار و اعضای شورای شهر لواسان به ریاست قاضی بابایی در شعبه ۵ دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد.
کد خبر: ۷۳۰۵۹

به گزارش معاصر آخرین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده شهردار و اعضای شورای شهر لواسان به ریاست قاضی بابایی در شعبه ۵ دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد. قاضی بابایی در جلسه دادگاه گفت: با توجه به اینکه در کیفرخواست چند مورد نقص وجود داشت پرونده به دادسرا ارجاع داده شد. پس از رفع نواقص و  انجام اصلاحات، پرونده مجدد به دادگاه ارسال شد.

بنابراین گزارش، متهمان پرونده و وکلای آن‌ها در این جلسه آخرین دفاعیات خود را ارائه کردند و به سوالات رئیس دادگاه پاسخ دادند. قاضی بابایی پس از اخذ دفاعیات متهمان، ضمن اعلام ختم رسیدگی به پرونده تاکید کرد رأی دادگاه به زودی صادر می‌شود. پرونده شهرداری و شواری شهر لواسان ه ۵۱ متهم  دارد؛ مشارکت در تشکیل شبکه ارتشا،  پرداخت و اخذ رشوه و وساطت در امر پرداخت رشوه از جمله اتهامات متهمان این پرونده است.

متهمان این پرونده از سه بخش تشکیل شده است بخش اول شهردار، مدیران ارشد شهرداری، و اعضای شورای شهر را تشکیل می‌دهد و بخش دوم کارچاق کن‌ها و برخی از کارمندان شهرداری و اعضای شورای شهر و بخش سوم نیز پیمانکاران و سازندگان هستند. به گفته نماینده دادستان متهمان با سوء استفاده از جایگاه خود و سوء استفاده از ظرفیت مواد ۱۰۰، ۷۷ و ۵ مقاصد مجرمانه خود را محقق کرده‌اند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز