تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۱.۷۹°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷

قدردانی معاون وزیر کشور از اوجی برای سوخت‌رسانی بی‌وقفه در ایام سال/ وزارت نفت دولت سیزدهم کاستی‌ها گذشته را مدیریت کرد

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: وزارت نفت دولت سیزدهم با چالش‌های عمیق و کهنه‌ای روبه‌رو بود که وزیر نفت به‌خوبی از عهده مدیریت این چالش‌ها برآمد.
کد خبر: ۷۳۱۰۴

به گزارش معاصر، سیدمجید میراحمدی صبح امروز (پنجشنبه، نهم آذرماه) در همایش «تقدیر از تلاشگران سوخت‌رسانی» با حضور جواد اوجی، وزیر نفت، جلیل سالاری، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و جعفر سالاری‌نسب، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، گفت: از زحمات شما در همه روزهای سال تشکر می‌کنم؛ وزارت نفت با تلاش وزیر نفت با وجود چالش‌های عمیقی که در مسیر وجود داشت، توانست با تدبیر و مجاهدت و تلاش شبانه‌روزی موفق شود.
وی افزود: مشکلات عمیق، کهنه و ریشه‌داری از جمله ناترازی در تولید و مصرف، قاچاق و بدمصرفی و مصرف بی‌رویه انرژی مشکلاتی بوده است که وزارت نفت توانست آنها را مدیریت کند و قاچاق برون‌سازمانی هم بخشی از این مسائل به شمار می‌آید.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور بیان کرد: روزانه میلیون‌ها لیتر گازوئیل قاچاق می‌شود که شرایط بسیار سختی را برای حفظ سرمایه‌ در کشور ایجاد می‌کند. 
میراحمدی افزود: قانون در دولت‌های گذشته برای افزایش منطقی انرژی اجرا نشد و ما هم برای رعایت حال مردم و مدیریت مصرف آنچنان که باید تصمیم نگرفتیم، بنابراین چالش‌ها کهنه‌تر شد از این رو اکنون به مدیریت شبانه‌روزی نیاز داریم.
وی تأکید کرد: نبود سرمایه‌گذاری در بخش تولید طی سال‌های گذشته نیز مشکلات بزرگی ایجاد کرد که البته وزیر نفت به خوبی از پس آن برآمد.
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور تصریح کرد: در ایام اربعین وزیر نفت و همکارانشان نیز همکاری ویژه‌ای با وزارت کشور داشتند و هر چه درخواست کردیم نهایت لطف را داشتند و جواب رد ندادند، از این رو از همه تلاشگران عرصه سوخت‌رسانی، کارکنان و مدیران صنعت نفت و شخص وزیر نفت قدردانی می‌کنم و باید بگویم بی‌شک ثمره خدمت‌گذاری در اربعین در دنیا و آخرت را خواهید دید.
میراحمدی بیان کرد: امسال هم مسئله ناترازی سوخت همچنان موضوع مهمی است که در فصل تابستان و زمستان وزارت نفت در حال مدیریت آن است؛ پارسال با تلاش‌های شبانه‌روزی مدیران صادق صنعت نفت کمتربن مشکل برای مردم پیش آمد و من شاهد این زحمات بودم.
وی گفت: امسال نیز مشکلات تأمین سوخت پیش روی ما قرار دارد و همچنان مجاهدت را می‌طلبد و به امید روزی که به‌طور اساسی بر این چالش‌ها غلبه کنیم و با همکاری همه دستگاه‌ها بر مشکلات فائق بیاییم و من در این راه از زحمات همه همکاران شما در صنعت نفت در همه نقاط کشور قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز