تهران ۲۶.۷۳° كمينه ۲۵.۷۹°  بیشینه ۲۶.۹۹°
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸
انریکه:

این یک پیروزی باشکوه و به یاد ماندنی بود

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا با تمجید از نمایش درخشان شاگردانش در ال‌کلاسیکو، پیروزی قاطع آنها در خانه رئال‌مادرید را بردی تاریخی و با شکوه توصیف کرد.
کد خبر: ۷۳۲۲
لوئیس انریکهاخبار معاصر: لوئیس انریکه پس از پیروزی 4 بر صفر بارسلونا در خانه رئال‌مادرید از این برد به عنوان یک رویداد باشکوه و تاریخی برای کاتالان‌ها یاد کرد و گفت: رئال‌مادرید رقیب ابدی ماست و هر دو تیم می‌خواهند تمام جام‌ها را ببرند. اینکه بازی به مراتب بهتری انجام دادیم حس خوبی دارد. ما کاری که باید، را انجام دادیم.

وی درباره نیمکت نشین کردن مسی در این بازی و به میدان فرستادن او به عنوان بازیکن تعویضی در اواسط نیمه دوم، تأکید کرد: من در طول هفته تصمیم خود را درباره ترکیب گرفته بودم. می‌خواستم ببینم مسی برای این بازی چه وضعیتی خواهد داشت و در نهایت به آسانی تصمیم‌گیری کردم. لئو کاملاً این تصمیم را درک کرد.

سرمربی بارسا درباره باخت سنگین و اینکه آیا رئال‌مادرید تسلیم شده است، اظهار داشت: خیر. من فکر نمی‌کنم که رئال در طول بازی تسلیم شده باشد. ما صرفاً بهتر از رئال بازی کردیم و بر بازی مسلط بودیم. در خط دفاع مستحکم بودیم و فکر می‌کنم بهتر باشد بگوییم بارسلونا عالی بازی کرد تا اینکه رئال ضعیف نشان داد.

گل اول بارسلونا که لوئیز سوارز آن را به ثمر رساند، موضوع دیگری بود که انریکه به آن اشاره کرد و گفت: بعد از گل اول موقعیت‌های فراوانی خلق کردیم. نیمه اول بازی بسیار کاملی ارائه کردیم و توپ و میدان را تحت کنترل داشتیم. شب فوق‌العاده‌ای را برای هواداران‌مان ساختیم چون یک بازی واقعاً تاریخی را انجام دادیم.

انریکه درباره تشویق شدن کاپیتان بارسلونا، آندرس اینیستا از سوی هواداران رئال‌مادرید گفت: آندرس به همه تعلق دارد اما واقعیت این است که او یک بازیکن بی‌نظیر است. او در پشت سرش هم چشم دارد و بازیکنی باورنکردنی است.

آیا با بازگشت مسی ریتم بازی بارسلونا به هم می‌خورد؟ سرمربی پیشین سلتاویگو در این باره گفت: به هیچ عنوان. برای ما مهم است که از همه بازیکنان‌مان استفاده کنیم.

یکی از برترین بازیکنان بارسلونا در ال‌کلاسیکو سرخی‌ روبرتو بود که پاس گل اول را هم به سوارز داد. انریکه در تمجید از وی گفت: سرخی‌ روبرتو در هر نقطه از زمین می‌تواند بازی کند. توپ را به خوبی حفظ می‌کند و حرکات پا به توپش هم عالی است. سرخی می‌تواند بازیکنی فوق‌العاده شود. در این بازی همه چیز همانطور پیش رفت که امیدوار بودیم و حسی که از این بابت دارم چیزی فراتر از خوشحالی است. عالی می‌شود اگر با این پیروزی یک بار دیگر نام‌مان را در تاریخ ثبت کنیم.


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز