تهران ۲۵.۶۷° كمينه ۲۵.۴°  بیشینه ۲۶.۷۹°
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲
عبدالله عذاری اهوازی:

نیروی محرك توسعه و رسیدن به خودكفایی پژوهش است

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز اروندانن: شرکت نفت وگاز اروندان در راستای تحقق اهداف پژوهشی توانسته با بکارگیری تمامی ظرفیت های داخلی در جهت تحقق شعارهای سالیان گذشته و همسو با سیاست های کلان کشور و صنعت نفت گام بردارد.
کد خبر: ۷۳۴۹۹

به گزارش معاصر، عبدالله عذاری اهوازی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته پژوهش و فناوری اظهار کرد: پژوهش، فناوری و نوآوری تلاشی نظامند در جهت گسترش مرزهای علم و دانش و تضمین کننده تولید ثروت و اقتدار ملی است.

وی تصریح کرد: شرکت نفت وگاز اروندان در راستای تحقق اهداف پژوهشی توانسته با بکارگیری تمامی ظرفیت های داخلی خودکفایی و شکوفایی نفت و گاز و با در نظر گرفتن تمامی اجزای زیست بوم فناوری و نوآوری در جهت تحقق شعارهای سالیان گذشته و همسو با سیاست های کلان کشور و صنعت نفت گام بردارد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان ادامه داد: این شرکت هم اکنون انجام پروژه های پژوهشی کاربردی، پایلوت های فناورانه، بومی سازی و ساخت داخل تجهیزات مرتبط با فعالیت های تخصصی را سرلوحه کار خود قرار داده و در این راستا با تعریف و راه اندازی"کارگروه‌های تولید بار اول و ساخت داخل"و "کارگروه افزایش تولید دانش‌ بنیان" به بررسی و شناخت نیازهای راهبردی خود و رصد فناوری های متناسب در حوزه وظایف خویش پرداخته است.

عذاری اهوازی ضمن گرامیداشت هفته پژوهش و یاد و نام همه دانشمندان شهید این حوزه، از تلاش همه همکاران قدردانی کرد و سلامتی، سعادت و سربلندی یکایک دلسوزان و خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال خواستار شد

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : نفت نفت و گاز
ارسال نظر

آخرین اخبار روز