تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۰.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران:

نوسازی تأسیسات نفتی جزیره خارگ با قدرت ادامه دارد

خجسته‌مهر ادامه داد: همچنین تعمیرات اساسی خطوط لوله در برنامه ما قرار دارد و در مرکز توجه شرکت ملی نفت ایران قرار گرفته است.
کد خبر: ۷۴۷۵۷

به گزارش معاصر، محسن خجسته‌مهر (جمعه، ۱۳ بهمن) در حاشیه بازدید از تاسیسات و مخازن صادراتی شرکت پایانه های ایران در خارگ اظهار کرد: بدون شک پایانه نفتی خارگ یکی از پایانه های مدرن دنیا است و در حال حاضر ظرفیت بسیار ارزشمندی در بحث صادرات نفت، میعانات گازی و... است.

وی افزود: شرکت ملی نفت ایران برای صادرات و ظرفیت سازی جدید باتوجه به چشم‌انداز برای صادرات حدود ۳۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار سرمایه ای برای ایجاد ظرفیت های جدید در منطقه تعریف کرده است.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: مهمترین پروژه سیستم یکپارچه و مدرن اعلام و اطفای حریق است که ارزش این پروژه حدود ۱۱۰۰ میلیارد تومان است؛ همچنین پروژه بازسازی و نوسازی حدود ۲۸ میلیون بشکه مخازن ذخیره سازی در برنامه ما است.

خجسته‌مهر ادامه داد: همچنین تعمیرات اساسی خطوط لوله در برنامه ما قرار دادرد و در مرکز توجه شرکت ملی نفت ایران قرار گرفته است و به دنبال آن هستیم تاسیسات موجود را به تجهیزات خاص مجهز کنیم.

در این بازدید، عباس غریبی،‌ مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران توضیحاتی را درباره روند بازسازی تاسیسات نفتی جزیره خارگ ارائه داد.

بر اساس این گزارش، محمد دهقان، معاون حقوقی رییس جمهور و محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در سفری یک‌روزه از تاسیسات نفتی در خارگ بازدید کردند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز