تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
به مناسبت دهه فجر:

آئین افتتاح و راه اندازی مجدد جایگاه سوخت شهید جهانگرد اهوازی

در این مراسم که صبح روز یکشنبه مورخ ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ برگزار شد، مهندس دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ضمن یاد شهدا و گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی بر استحکام همت و اراده، جهت رسیدن به قله ها تاکید کرد.
کد خبر: ۷۴۷۹۸

به گزارش معاصر، در این مراسم که صبح روز یکشنبه مورخ ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ برگزار شد، مهندس دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ضمن یاد شهدا و گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی بر استحکام همت و اراده، جهت رسیدن به قله ها تاکید کرد.

 وی افزود: با همت و تلاش در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با درک صحیح از جایگاه ها و مدیریت ها همچنین درس آموزی از غفلت ها و کم کاری های گذشته، در دولت سیزدهم حرکت های نوینی صورت گرفته است. چنانکه صرفا طی سال 1402 تعداد ۷۷ پروژه هدف گذاری شده که به یاری خداوند بالغ بر ۱۰۲ پروژه تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید که بالاتر از برنامه ریزی انجام شده است.

ایشان با اشاره به لزوم ایجاد بخش دولتی قوی تا فراهم سازی مسیر ایجاد بخش خصوصی در تولید و ترابری، بر کار مضاعف در شرکت های تولیدی تاکید کرد.

مهندش دانشی در پایان با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: چون دشمن ناراحت می شود باید تمام قامت به صحنه انتخاب وارد شویم.

مهندس بصیری مدیر خدمات و پشتیبانی تولید در رابطه با اهمیت راه اندازی این جایگاه گفت: جایگاه سوخت شهید جهانگرد اهوازی از منظر پدافند غیرعامل جایگاهی خاصی هست که افتتاح شده و یکی از ده ها پروژه مصوب این مدیریت بوده که افتتاح آن در بازه زمانی مورد پیش بینی، نوید این را میدهد چند پروژه که در راستای عقب افتادگی های سال های گذشته مصوب گردیده، با تلاش و همت تلاش گران خدوم و بی ادعای این مدیریت جبران شود.

 در پایان این مراسم با حضور مدیرعامل و تعدادی از مدیران و مسئولین شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از کارکنان نمونه عملیات ترابری سنگین تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 شایان ذکر است مدیریت ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، بزرگترین ناوگان عملیاتی صنعتی در کشور می باشد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز