تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۳.۷۳°  بیشینه ۲۴.۷۹°
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
بازرسی از سایت فردای اقتصاد

توضیحات قوه قضاییه درباره بازداشت مهدی افشارنیک

توضیحات قوه قضاییه درباره بازداشت مهدی افشارنیک
با انتشار خبری با موضوع بازداشت یک خبرنگار سابق اقتصادی، پیگیری‌ها نشان می‌دهد بازرسی از محل این رسانه و بازداشت فرد مورد اشاره هیچ ارتباطی با فعالیت خبرنگاری و رسانه‌ای نداشته است.
کد خبر: ۷۴۸۸۳

به گزارش معاصر به نقل از خبرگزاری قوه قضاییه نوشت: با انتشار خبری با موضوع بازداشت یک خبرنگار سابق اقتصادی و بازرسی ضابط قضایی از محل یک سایت خبری، پیگیری‌ها نشان می‌دهد بازرسی از محل این رسانه و بازداشت فرد مورد اشاره هیچ ارتباطی با فعالیت خبرنگاری و رسانه‌ای نداشته است.

 میزان در ادامه نوشت: این گزارش حاکی است در پرونده مفتوح قضایی تشکیل شده با این موضوع، هیچ اتهام رسانه‌ای و خبری نیز وجود ندارد و اتهامات در حوزه دیگر‌ی در حال بررسی است.

گفتنی است که امروز سایت اعتمادآنلاین خبر از بازداشت مهدی افشارنیک، خبرنگار حوزه اقتصاد و انرژی داد. براساس اخباری که به دست اعتمادآنلاین رسیده افشارنیک احتمالا هفته گذشته (چهارشنبه ۱۱ بهمن) بازداشت شده است و هنوز دلیل و نهاد بازداشت‌کننده او مشخص نیست.

همچنین براساس خبری که باشگاه روزنامه‌نگاران ایران منتشر کرده است، بعدازظهر دیروز ۱۶ بهمن ماموران تحریریه فردای اقتصاد را مورد بازرسی قرار دادند و نیرو‌های تحریریه این رسانه تا بامداد امروز در رسانه حضور داشته‌اند.

برخی منابع خبر داده‌اند که بامداد اجازه خروج نیرو‌های تحریریه داده شده و تنها تعدادی از مدیران هنوز در این مجموعه حضور دارند.

نهاد قضایی یا نهاد‌های ذی‌ربط هنوز اطلاعات بیشتری جز بیانیه‌ای که در بالا ملاحظه می‌کنید درباره این موضوعات منتشر نکرده‌اند.

انتهای پیام
منبع: میزان
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز