تهران ۲۶.۷۳° كمينه ۲۶.۵۱°  بیشینه ۲۶.۹۹°
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۵
شرکت نفت و گاز اروندان

محفل اُنس با قرآن كریم در شهرستان سوسنگرد برگزار شد

محفل اُنس با قرآن كریم در شهرستان سوسنگرد برگزار شد
محفل بزرگ اُنس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان توسط شرکت نفت و گاز اروندان در سوسنگرد برگزار شد.
کد خبر: ۷۵۸۵۲

به گزارش معاصر به نقل از شرکت نفت و گاز اروندان، دومین محفل بزرگ اُنس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان توسط شرکت نفت و گاز اروندان با حضور رییس روابط عمومی و مسئول دارالقرآن کریم ایت شرکت و همچنین امام جمعه سوسنگرد و فرماندار این شهرستان، قاری ممتاز کشور استاد محسن یار احمدی و علاقمندان شهرستان دشت آزادگان در مسجد امام علی(ع) برگزار شد.

در این محفل، حجت الاسلام سواری امام جمعه سوسنگرد ضمن تجلیل از اقدامات شرکت نفت و گاز اروندان در آموزش علوم قرآنی برای عموم مردم، توجه به مباحث فرهنگی و دینی را حائز اهمیت دانست و بر افزایش اینگونه برنامه های فرهنگی تاکید کرد.

رستم عیدی پور‌ فرماندار سوسنگرد نیز اقدامات شرکت نفت و گاز اروندان در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی فعالیت‌های قرآنی را مطلوب عنوان کرد و خواستار افزایش آن در مناطق کمتر برخوردار شد.

تلاوت آیات قرآن توسط قاریان استانی و کشوری و اجرای گروه تواشیح از جمله برنامه‌های این محفل قرآنی بود.

گفتنی است؛ روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان ضمن افزایش فعالیت‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان، تاکنون اقدام به برگزاری دو محفل بزرگ اُنس با قرآن کریم در شهرستان‌های هویزه و سوسنگرد کرده است و تا پایان این ماه دو محفل بزرگ دیگر در دارخوین و خرمشهر برگزار خواهد کرد.

 

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز