تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۱.۷۹°
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۰
وحیدی وزیر کشور

بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران

بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران
وزیر کشور از پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفت.
کد خبر: ۷۶۲۵۲

به گزارش معاصر به نقل از پایگاه خبری شهر، وحیدی وزیر کشور صبح امروز به همراه معاون عمرانی شهرداری تهران از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن خداقوت‌گویی به دست‌اندرکاران و مجریان پروژه، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، رفع معارضین و عملیات عمرانی آن قرار گرفت.

گفتنی است، پروژه بزرگراه شهید بروجردی واقع در منطقه ۱۸ تهران، انتهای آزادراه ساوه را به میدان فتح متصل و در نهایت به انتهای جنوبی اتوبان یادگار امام(ره) خواهد رسید.

«پروژه شهید بروجردی» از تقاطع آزادگان تا بزرگراه یادگار امام(ره) ۹ کیلومتر است و در هفتاد و پنجمین پویش امید و افتخار بود که فاز اول بزرگراه شهید بروجردی به طول ۳/۷ کیلومتر افتتاح شد.

همچنین وزیر کشور به همراه استاندار و معاون عمرانی استانداری تهران از آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) و شن چاله‌ها در منطقه ۱۸ نیز بازدید کرد.

️وی در این بازدید ضمن تقدیر از مجریان پروژه، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، رفع معارضین و عملیات عمرانی این پروژه‌ها قرار گرفت.

️گفتنی است پروژه‌های عمرانی سازمان نوسازی علاوه بر تولید مسکن، بازآفرینی و تبدیل تهدیدات شهری به فرصت‌هاست و در همین راستا باغ راه راه حضرت فاطمه زهرا (س) بازآفرینی طبقه فوقانی تونل قطار راه آهن تهران تبریز است که از سالیان متمادی موجب انفصال شمال و جنوب این خط آهن شده بود و اینک با احداث پروژه‌های مورد نیاز اهالی ضمن ایجاد پیوستگی شهری موجب توزیع عادلانه امکانات شهری در مناطق ١٧ و ١٨ تهران خواهد شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز