تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون:

سلامتی تماشاگران و بازیکنان از قهرمانی خیلی مهم‌تر است

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: بازی در این شرایط برای تیم‌ها و طرفداران آنها خطرناک است و به نظر من سلامتی تماشاگران و بازیکنان از تمام این قهرمانی‌ها مهم‌تر است.
کد خبر: ۱۰۸۹۴

سلامتی تماشاگران و بازیکنان از قهرمانی خیلی مهم‌تر است

اخبار معاصر: دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال ۱۰ اسفندماه برگزار شد و مس سونگون ورزقان در سالن شهید پورشریفی تبریز از ستارگان ورامین میزبانی کرد و به برتری ۲ بر صفر دست یافت و با توجه به پیروزی در دور رفت، در مجموع با ۲ برد به فینال لیگ برتر فوتسال رسید.

«علی افضل» افزود: تیم ستارگان ورامین کادر فنی بسیار خوبی دارد و این تیم در لیگ امسال بسیار خوب ظاهر شد و در مقابل ما بازی با برنامه و جنگنده‌ای ارائه داد.  ما در هر ۲ بازی بسیار خوب و باهوش عمل کردیم و با تاکتیک درست توانستیم ۲ بازی نیمه‌نهایی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی همچنین در مورد داوری‌های فوتسال تصریح کرد: اشتباهات داوری همیشه بخشی از بازی است، ولی داوران باید با دقت بیشتری در دیدارهای مانند پلی‌آف قضاوت کنند چرا که اخطارهایی که بازیکنان در این دیدار می‌گیرند فشار و حساسیت بازی را بالا می‌برد. پیشنهاد دادیم که برای بازی‌های پلی‌آف اخطارها بخشیده شود تا این فشار از روی بازیکنان و کادرفنی برداشته شود.

افضل درباره برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتسال برای لیگ برتر خاطرنشان کرد: سازمان لیگ برنامه‌ریزی خوبی برای لیگ امسال داشت و دیدارهای لیگ برتر بسیار خوب پیش می‌رفت تا اینکه اردوی تیم ملی فوتسال برای رقابت‌های قهرمانی فوتسال آسیا شروع شد و بعد از آن هم شیوع ویروس کرونا باعث شد برنامه‌ریزی این بازی‌ها مختل شود. امیدوارم این بیماری از کشور خارج شود تا بتوانیم دیدار فینال را با حضور تماشاگران برگزار کنیم.  

سرمربی تیم مس سونگون درباره بازی با گیتی پسند اصفهان در فینال لیگ برتر اظهار داشت: تیم گیتی‌پسند اصفهان همیشه جزو مدعیان لیگ برتر فوتسال بوده و ما در حال آنالیز آنها هستیم تا بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم. در دیدار فینال هر تیمی کمتر اشتباه کند و بتواند دستورات تاکتیکی را به خوبی اجرا کند، قهرمان می‌شود. برای دیدار فینال بازیکن مصدوم و محروم نداریم و امیدوارم تا تاریخی که برای فینال تعیین می‌کنند، بازیکنان مصدوم نشوند و به بازی نهایی برسند. دیدار فینال به طور قطع تا پایان سال برگزار نمی‌شود چرا که بازی در این شرایط برای تیم‌ها و طرفداران آنها خطرناک است و به نظر من سلامتی تماشاگران و بازیکنان از همه این قهرمانی‌ها مهم‌تر است.

دیدار فینال این رقابت‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا، اوایل سال ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد اما زمان دقیق آن مشخص نشده است.

انتهای پیام
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز