تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۸۴°  بیشینه ۲۵.۷۹°
۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
با تاکید بر رعایت پرتوکل‌های زیست محیطی

فولاد میبد به بخش خصوصی واگذار شود

حسین فلاح فرماندار میبد با اشاره به راه اندازی دوباره این کارخانه در یزد واگذاری فولاد میبد به بخش خصوصی را انتخاب مناسبی دانست.
کد خبر: ۱۲۰۳۰
حسین فلاح عصر روز شنبه در نشست خبری با قدردانی از همکاری امام جمعه میبد و همه مسوولان در رفع مشکلات  کارخانه فولاد میبد، افزگفتود: کارخانه یاد شده از اولین کارخانه‌های فولاد در این پهنه در سال ۸۲ راه‌اندازی شد و در حال حاضر باید به دنبال رفع مشکلات با راه‌اندازی دوباره همراه با رعایت مسائل زیست محیطی، احیا و شکوفایی باشد.

وی با اشاره به تعداد سه هزار سهامدار این شرکت که باید به داشته‌های خود برسند ، یادآور شد: ما نباید به پاک کردن صورت مسئله بپردازیم و نیاز است با رعایت پروتکل‌های زیست محیطی به شکوفایی این واحد صنعتی پرداخت.

فرماندار میبد در ارتباط با موضوع آب نیز تصریح کرد :EC  آب شهر در بیشتر مکان‌های بررسی شده حدود ۵۰۰ تا ۷۰۰ توسط کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان ارزیابی شده و به هیچ عنوان یک هزار و ۳۰۰ نیست.

وی با اشاره به بازدیدهایی که به صورت سرزده از کارخانجات در روزهای آینده برای بررسی توصیه های بهداشتی انجام می‌شود ، افزود: ممنوعیت‌ها تشدید و اجرایی شده ، رسانه‌ها نیز لازم است عدم رعایت پروتکل‌ها در شهر را به مسوولان اطلاع رسانی کرده و موارد توصیه شده را اطلاع رسانی و نسبت به آگاه سازی مردم اهتمام داشته‌باشند.

این مسوول ارتباط محله محوری را مورد تاکید قرار داد و آن را اقدامی ارزشمند در پیشگیری از سرایت بیشتر ویروس کرونا و مقابله با آن عنوان کرد.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز