تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳

دفاتر ICT روستایی در کردستان افزایش یافت

سرپرست اداره کل پست کردستان گفت: در حال حاضر ۱۸۱ دفتر ICT روستایی در نقاط مختلف کردستان فعال هستند در حالیکه تعداد این دفاتر در ابتدای دولت یازدهم ۱۵۰ مورد بود.
کد خبر: ۱۳۳۸۷
طاهر محمدی با بیان اینکه تعداد دفاتر پیشخوان شهری نیز نسبت به سال ۹۲، ۲۵.۵ درصد رشد دارد، افزود: تعداد این دفاتر در آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید ۹۰ مورد بود که اکنون به ۱۱۳ دفتر افزایش یافته است.

سرپرست اداره کل پُست کردستان بر حمایت از ایجاد دفاتر پستی در روستاها تاکید کرد و  یادآور شد: تعداد نمایندگی‌های پست روستایی استان در آغاز فعالیت دولت یازدهم ۳۰ مورد بود که اکنون به ۳۶ دفتر رسیده است.

محمدی با بیان اینکه در حال حاضر۲۵۲ پرسنل رسمی، قراردادی و شرکتی در ادارات زیر مجموعه پُست استان فعالیت دارند، اضافه کرد: روزانه به طور متوسط پنج هزار مرسوله پستی در کردستان جابجا می‌شود.

وی یادآور شد: با توجه به شیوع کرونا، برای اینکه مرسوله‌های پستی عاری از هرگونه ویروس و میکروب بدست مردم برسد، کار توزیع بسته‌ها چند ساعتی با تاخیر انجام می‌شود.

براساس آمار سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵، کردستان با بیش از یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت، ۱۰ شهرستان، ۲۹ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۷۷ روستای دارای سکنه دارد.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز