تهران ۲۴.۸۴° كمينه ۲۴.۸۴°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲

شنیده ها و شایعات در خصوص آیفون 7

حرف های در گوشی در خصوص طراحی نسل های بعدی آیفون در بین کاربران نشر پیدا کرده است.
کد خبر: ۱۳۶۵
اخبار معاصر : هنوز از آیفون 6s و 6s پلاس رونمایی نشده است و طبق اخبار واصله روز چهارشنبه در رویدادی بزرگ و طی مراسمی از این مدل ها رونمایی خواهد شد.

مشاهداتی که طی تغییرات سری های مختلف آیفون شاهد آن هستیم بیان می کند که گوشی های جدید بسیار کوچکتر از نسل قبل خواهد بود اما تمام این گوشی های نازک دارای برد نمایشگر لمسی و ابعاد حاشیه مشابه با  تمام گوشی های هوشمند معمول موجود در بازار خواهد بود.

باتوجه به خبرهایی که از این شرکت به بیرون راه پیدا کرده است آیفون 7 قطری حدود 6 یا 6.5 میلی متر خواهد داشت این در حالی است که قطری آیفون 6 حدود 6.9 میلی متر است و سری جدیدی که به زودی رونمایی خواهد شد به مراتب باریک تر از نسل قبل خود خواهد بود اما اندازه صفحه نمایش آن تغییری نخواهد کرد.

گوشی های جدید تا جایی می توانند باریک شوند که تکنولوژی پانل های صفحه نمایش لمسی امکان آن را در اختیار سازندگان قرار دهند،نمایشگر گوشی های هوشمند از نوعی تکنولوژی درون سلولی بهره می برند که کوچکتر کردن مقیاس آن موجب از دست رفتن کیفیت صفحه نمایش می شود.

در سری آیفون 6s که به زودی ارائه می شود همان تکنولوژی صفحه نمایش لمسی همچنان حفظ شده است و شرکت تأمین کننده اپل سخت در حال تلاش هستند تا تکنولوژی پیشرفته ای برای صفحه لمسی محصول خود ارئه دهند که برای حداقل دو نسل آن قابل استفاده باشد.

در نسل جدید گوشی های هوشمند آیفون باتری های کوچکتری بکار برده شده است ولی لزوما عمر باطری آنها کوتاه نیست و از دوربین هایی به مراتب ضخیم تر و با کیفیت بالاتری برخوردار هستند.
گفتنی است؛ 9 سپتامبر نسل جدید گوشی های آیفون و آیپد جدید آن طی رویدادی بزرگ رونمایی خواهند شد.
انتهای پیام/
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز