تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۲.۷۹°
۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵

بستری ۱۵۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در سمنان

۱۵۰ نفر به خاطر ابتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان سمنان بستری شدند و دو مورد فوتی نیز گزارش شد.
کد خبر: ۱۳۷۲۴
کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان شامگاه چهارشنبه با ارائه آخرین آمار شیوع این ویروس در استان اعلام کرد: ۲۴ ساعت گذشته ویروس کرونا موجب فوت ۲ نفر شد و براین اساس تعداد جانباختگان این بیماری در استان سمنان به ۸۲۴ نفر رسید. 
بنابر این گزارش، ۵۶ مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان از ظهر سه‌شنبه تا کنون شناسایی شد و مجموع آمار بیماران کووید ۱۹ در این استان از ابتدا تا به الان به ۱۹ هزار و ۹۵۲ نفر رسید.
طبق اعلام این کمیته موارد بهبودی و ترخیص بیماران کووید ۱۹ در این استان به ۶ هزار و ۶۱۲ نفر رسید و ۱۳ هزار و ۶۳۹ نفر به صورت سرپایی در کل استان سمنان درمان شدند.  
در این گزارش آمده که در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸ بیمار بهبود یافته و از بیمارستان‌های استان سمنان ترخیص شدند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان نیز گفت: ۹ بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش این دانشگاه بستری شدند.
نوید دانائی درباره آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس بیان داشت: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون ١۴ هزار و ۶۳۲ مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.
وی ابرازداشت: در ۲۴ ساعت گذشته  بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۹ بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید۱۹ در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند و بدین ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به چهار هزار و ۸۶نفر رسید و ١٠ هزار و ۵۴۶بیمار نیز به صورت سرپایی شناسایی شدند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ به سه هزار و ۴۲۹نفر رسید و از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون ۶۰۳نفر فوت شدند.
شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر، سرخه، دامغان،گرمسار و آرادان مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم‌پزشکی خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان هستند.
 سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۲۱۳ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به ۵۲ هزار و ۸۸۳ نفر رسید.
 سیما سادات لاری امروز با اعلام آخرین آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا در ایران افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا الان بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی هفت هزار و ۶۰۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و هزار و ۱۵۷ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به یک میلیون و ۱۳۱ هزار و ۷۷ نفر رسید.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز