تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۳.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۲

پایان یافتن ناامنی در استان البرز با دستگیری اشرار

پلیس شهرستان نظرآباد واقع در استان البرز با اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده توانست هیمنه اوباشگران مخل امنیت را بشکند.
کد خبر: ۱۴۶۰

اخبار معاصر:مردان شروری که با قدرت‌نمایی‌های خیابانی وحشت‌آفرینی می‌کردند، از سوی پلیس نظرآباد دستگیر شدند.

در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، پلیس شهرستان نظرآباد واقع در استان البرز با اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده توانست هیمنه اوباشگران مخل امنیت را بشکند.

در این طرح که مورد استقبال مردم و ساکنان شهرستان نظرآباد قرار گرفت، دو تن از اراذل و اوباش که با قداره‌کشی و ایجاد رعب و وحشت آسایش مردم را هدف قرار داده بودند، با هماهنگی قضایی دستگیر شدند.

سرهنگ جواد صفایی فرمانده پلیس نظرآباد گفت: شهرستان نظرآباد با 165 هزار نفر جمعیت تنها یک کلانتری دارد و قرار است به گفته مسئولان تا پایان سال جاری یک کلانتری دیگر هم شروع به کار کند.

وی نظرآباد را کم‌جرم‌ترین شهر استان البرز معرفی کرد و گفت: بر‌اساس نتایج به دست آمده در طرح سلامت کارکنان پلیس، این شهر رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

رئیس پلیس نظرآباد همچنین از عدم وقوع جرایم خشن از ابتدای سال تاکنون خبر داد و گفت: جرایم خرد چون سرقت‌های داخل خودرو و اعتیاد به مواد مخدر از عناوین مهم جرایم مجرمان نظرآبادی است.

سرهنگ صفایی درباره اجرای طرح پاکسازی که هفته گذشته صورت گرفت، گفت: در این طرح 19 دزد خرد، 40 نفر معتاد پرخطر و 3 نفر توزیع‌کننده قرص‌های روانگردان دستگیر شدند.

همچنین در ادامه اجرای این طرح 44 سرقت و بیش از 40 هزار قرص روانگردان کشف شد.

رئیس پلیس نظرآباد یادآور شد: 80 درصد مردم ساکن در شهر نظرآباد مهاجر هستند و همین مسأله شاید بیشتر باعث کند شدن کشف جرایم در این شهر شود، اگرچه وقوع جرم در این شهر با توجه به جمعیتی که دارد به عنوان کم‌جرم‌ترین شهرستان استان البرز مطرح است.

انتهای پیام/
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز