تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۸۴°  بیشینه ۲۶.۷۹°
۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲

محکومان زندان‌های هرمزگان صاحب شغل شدند

مدیرکل زندان‌های هرمزگان گفت: هم اکنون برای ۲۵ درصد محکومان زندان‌های استان اشتغالزایی شده و باید تلاش شود سهم ۵۰ درصدی اشتغال زندانیان تا پایان امسال تحقق یابد.
کد خبر: ۱۴۷۳۴
مصطفی کیشانی روز پنجشنبه در نشست بررسی اولویت‌های ۱۲ گانه سازمان زندان‌ها افزود: اشتغال یکی از اولویت‌های مهم سازمان زندان‌ها است و باید تلاش شود سهم ۵۰ درصدی اشتغال زندانیان تا پایان امسال تحقق یابد.
وی بیان داشت: در طرح پایش و غربالگری زندانیان هم رتبه پنجم کشوری را در اختیار داریم و باید با تلاش مضاعف این جایگاه نیز ارتقا یابد.
مدیرکل زندان‌های هرمزگان تصریح کرد: همچنین باید همه زندانیان مالی تا سقف یک میلیارد ریال بدهی نیز شناسایی شوند و مقدمات آزادی آنان را فراهم کرد.
کیشانی گفت: جایگاه شورای حل اختلاف و مددکاری را هم بایستی در زندان‌های هرمزگان تقویت کرد تا ضمن کمک به مددجویان، زمینه صلح و سازش نیز فراهم شود.
وی بر توسعه طرح پابند الکترونیکی در زندان‌های هرمزگان نیز اشاره کرد وگفت: اجرای این طرح ضمن اینکه کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها را به دنبال خواهدداشت، موجب حفظ و تحکیم بنیان خانواده‌ها نیز شده و از آسیب‌های اجتماعی نیز پیشگیری می‌کند.
مدیرکل زندان‌های هرمزگان یادآورشد: یکی از معضلات واحدهای مختلف، نبود ثبت عملکرد در سامانه ها سازمانی و مستند نکردن فعالیت‌ها است که باید این مهم مورد توجه جدی قرار گیرد.
کیشانی گفت: لازمه توسعه برنامه‌های اصلاحی و تربیتی، تقویت ابزارهای امنیتی در زندان‌ها است که باید نظم و انضباط و تقویت برنامه‌های امنیتی سرلوحه کار همه کارکنان باشد.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز