تهران ۱۵.۴° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹

سفرهای سردار ایرانی سوژه رسانه های غربی

سفرهای ژنرال ایرانی در رسانه های غربی بازتاب گسترده ای دارد و نشان می دهد آن ها تا چه حد پیگیر خبرهای مربوط به سردار سلیمانی هستند.
کد خبر: ۱۶۳۴
اخبار معاصر: رسانه های غربی همیشه مشتاق مانور رسانه ای خود درباره سفرهای سردار سلیمانی بوده و هستند. این بار پایگاه خبری شبکه فاکس نیوز با انتشار گزارشی یکی از نتایج ملاقات سردار سلیمانی با ولادیمر پوتین را افزایش حضور روسیه عنوان کرده است.
 
در این گزارش آمده است: حضور نظامیان روسی در سوریه توسط پنتاگون تحت نظر است و منابع اطلاعاتی غربی به این پایگاه خبری اعلام کره اند که افزایش نیروهای روسیه در سوریه تنها چند روز بعد از ملاقات پوتین با سزدار سلیمانی  صورت گرفته است.

 
 سفرهای سردار ایرانی سوژه رسانه های غربی


این پایگاه آمریکایی در ادامه مدعی شد سردار سلیمانی و پوتین در این نشست یک طرح مشترک نظامی برای سوریه را مورد بحث و گفتگو قرار داده اند. منابع اطلاعاتی به فاکس نیوز گفتند: علاوه بر تجهیزاتی که روسیه پیش از این به سوریه اعزام کرده که شامل 50 تفنگدار دریایی، ده ها خودروی زرهی منتقل شده توسط هواپیماهای حمل و نقل نظامی آنتونوف-124، و تجهزات نظامی گسترده که توسط دو کشتی روسی به سوریه منتقل شده اند، روس ها همچنین تجهیزات اطلاعاتی و ارتباطی نیز به سوریه فرستاده اند.

فاکس نیوز در ادامه مدعی شد: طبق شواهد موجود، ژنرال سلیمانی نه تنها در افزایش حضور روسیه در سوریه نقش داشته بلکه احتمالا رهبری عملیات را نیز بر عهده دارد؛ هر چند او اخیرا در سوریه مشاهده نشده است.

انتهای پیام/
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز