تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۸۴°  بیشینه ۲۶.۷۹°
۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱
تسويه كامل بدهی‌های بهروز ريخته‌گران در حال انجام است

حذف نام «ريخته‌گران» از بدهكاران بانكی + اسناد

همكاري نخستين ابربدهكار بانكی ايران با قوه قضاييه منتج به پرداخت كامل بدهی های معوق وی به بانك‌های مختلف شد.
کد خبر: ۱۶۴۷۲
حذف نام «ريخته‌گران» از بدهكاران بانكي + اسناد
به گزارش پايگاه خبری معاصر، بهروز ريخته‌گران كه پيش از اين بعنوان ابربدهكار بانكی از وي نام برده مي‌شد روز گذشته با اجراي رای نهايی دادگاه مبنی بر انتقال 38.5 درصد از سهام بانك سرمايه بعنوان رد مال، كل ديونات بانكی خود را با بانك‌های مختلف كه از آنها تسهيلات دريافت كرده بود؛ به صورت تهاتر تسويه كرد و موفق شد بعنوان نخستين بدهكار بزرگ بانكي نام خود را از ليست بدهكاران حذف كند.

در ابتدای هفته جاری مرتضی تورك، معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحيه 32 تهران (جرايم اقتصادي) با اصلاح حكم قاضی صلواتی و ارسال نامه‌ای به همراه مستندات ارائه شده از سوی رياست شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی؛ از مديرعامل بانك تجارت خواست 38.5 درصد از سهام بانك سرمايه (متعلق به گروه ريخته‌گران) به بانك تجارت انتقال يابد.

 لازم به ذكر است كه اين انتقال سهام بعنوان رد مال كليه بدهی‌ها و معوقات بانكي ريخته‌گران تلقي می‌شود كه با طي مراحل اداري مرتبط با انتقال تا تاريخ چهار اسفند سال جاري به صورت كامل انجام می پذيرد.

بهروز ریخته گران جز معدود محکومین به ارتکاب جرائم اقتصادی است که نه تنها بیش از میزان رد مال، اموال قابل نقد شدن دارد بلکه میزان وثایق و املاک در رهن بانک‌ها بیش از مطالبات بانک‌ها از وي است. چرا كه سرمايه‌گذاري‌هاي وي در داخل كشور انجام شده است. پيش از اين نيز بيش از 20 درصد از سهام وي در پتروشيمي اصفهان (شصفها) بعنوان ردمال در حال واگذاری است
گفتني است اتهام اولیه وی قاچاق و خروج ارز از کشور بوده که پيش‌تر از این اتهام تبرئه شده بود.
لازم به ذكر است مجموعه فولاد ماهان و چندين كارخانه ديگر متعلق به گروه ريخته‌گران علي‌رغم بازداشت چند ساله بهروز ريخته‌گران همچنان مشغول به فعاليت است و به توليد ادامه مي‌دهد.

حذف نام «ريخته‌گران» از بدهكاران بانكي + اسنادحذف نام «ريخته‌گران» از بدهكاران بانكي + اسنادحذف نام «ريخته‌گران» از بدهكاران بانكي + اسناد




انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز