تهران ۱۷.۶۲° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۸
طبق گزارش های رسیده؛

افزایش قیمت خیار/ کیلویی ۲۰ هزار تومان!

گزارش های رسیده حاکی از افزایش قیمت خیار در بازار است. برخی از محله های تهران، قیمت خیار به کیلویی ۱۸ تا۲۰ هزار تومان رسیده است.
کد خبر: ۱۷۱۳۴
به گزارش پایگاه خبری معاصر، حدود یک ماه می شود که انواع سبزی و برخی صیفی جات با افزایش قیمت مواجه شده است. براساس مشاهدات میدانی و گزارش های رسیده از برخی از محله های تهران، قیمت خیار به کیلویی  ۱۸ تا۲۰ هزار تومان رسیده است. البته این قیمت ها حدودی و از برخی خرده فروشی ها بوده و ممکن است در برخی محلات این قیمت ها بیشتر یا کمتر باشد.

پیشتر اسدالله کارگر، رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی استان تهران گفته بود که در تابستان معمولا سبزی و صیفی مورد نیاز تهران از شهرهای اطراف تهران یعنی ورامین، کرج و... تامین می شود ولی در پاییز و زمستان به علت برودت هوا، جنوب کشور تامین کننده بخشی از سبزیجات و صیفی جات مورد نیاز کشور است و بخشی دیگر نیز توسط گلخانه‌ها تامین می‌شود و طبیعتا هزینه‌ها بیشتر خواهد شد.

وی اخیرا نیز در این رابطه به ایسنا گفت که گرانی خیار مربوط به مبدا یعنی میدان مرکزی میوه و تره بار است و فروشندگان نیز خودشان خیار را  هفته های قبل با قیمت هرکیلو ۱۴ هزارتومان خریداری  کرده اند و با اعمال حداکثر سود ۳۵درصدی به فروش می رسانند و بنابراین گرانفروشی رخ نمی دهد.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز