تهران ۲۴.۸۴° كمينه ۲۴.۸۴°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
کمتر از 24 ساعت تا انتخاب میزبان لیگ قهرمانان آسیا

10 باشگاه خواهان میزبانی از لیگ قهرمانان

مهلت کنفدراسیون فوتبال آسیا برای درخواست میزبانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 فردا(یکشنبه) پایان می رسد و تاکنون 10 باشگاه به صورت رسمی اقدام کردند.
کد خبر: ۱۷۵۱۵
به گزارش پایگاه خبری معاصر، کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل شرایط کرونایی تصمیم گرفت این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را نیز مثل سال گذشته به صورت متمزکز برگزار کند.

البته AFC در این دوره سخت گیری های خود را کمتر کرد و اعلام کرد هر گروه می تواند به میزبانی یک کشور برگزار شود و نیازی نیست یک کشور میزبان تمام مسابقات مرحله گروهی باشد.

در همین رابطه 13 روز پیش با ارسال نامه ای به تمام فدراسیون های اعضا اعلام کرد تا فردا(یکشنبه 14 فوریه) زمان دارند تا درخواست میزبانی از سوی باشگاه های خود را اعلام کنند.

کمتر از 24 ساعت مانده به ضرب الاجل کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکنون 4 نماینده کشورمان یعنی پرسپولیس، استقلال، تراکتور و فولاد پا پیش گذاشتند و درخواست رسمی خود برای میزبانی از گروه های خود را اعلام کردند.

از عربستان هم تیم های الهلال، النصر و الاهلی 3 نماینده اش به صورت رسمی برای میزبانی از گروه های خود اقدام کردند. از امارات دو باشگاه شارجه و الوحده دست به چنین اقدامی زدند. از کشور عراق هم تنها الشرطه وارد عمل شده است.

تاکنون 10 باشگاه برای میزبانی از این رقابت ها اقدام رسمی کردند. نکته جالب در این اعلام درخواست میزبانی ها سکوت قطری ها است. با وجود اینکه قطر سال گذشته تمام مسابقات را میزبانی کردند ولی تا الان نمایندگان قطر اقدامی رسمی برای درخواست میزبانی کردند البته 24 ساعت زمان پیش  روی خود دارند.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز