تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹

مسی پیراهن شماره ۱۰ را به ستاره جدید بارسا تعارف زد!

آردا توران، هافبک ترکیه‌ای که ماه گذشته از اتلتیکومادرید به بارسلونا ملحق شد شماره مورد علاقه‌اش که دوست دارد آن را در فصل آینده به تن کند فاش کرد و گفت که مسی پیراهن شماره 10 خود را به او تعارف زده است.
کد خبر: ۱۸۳
اخبار معاصر:  آردا توران، هافبک ترکیه‌ای که ماه گذشته از اتلتیکومادرید به بارسلونا ملحق شد شماره مورد علاقه‌اش که دوست دارد آن را در فصل آینده به تن کند فاش کرد و گفت که مسی پیراهن شماره 10 خود را به او تعارف زده است.

توران در گفت‌و‌گو با شبکه NTV اسپور ترکیه در خصوص موضوع شماره پیراهنش در بارسلونا اظهار داشت: «لئو مسی به من گفت اگر بخواهم می‌توانم پیراهن شماره 10 او را بگیرم، چون این شماره از آن اوست و می‌تواند آن را به من بدهد.»

آردا برای بازی در تیمی که از کودکی رؤیای بازی در آن را داشته است، باید تا ماه ژانویه صبر کند تا محرومیت یک ساله بارسلونا از سوی فیفا تمام شود.

او با تأکید بر اینکه برای او صرفاً بازی برای کاتالان‌ها اهمیت دارد نه شماره پیراهنش در این تیم، ادامه داد: «من در تیم ملی ترکیه پیراهن شماره 14 را انتخاب کردم، چون پدرم طرفدار یوهان کرایف (اسطوره پیشین بارسلونا) بود. با این حال باید بگویم که شماره پیراهن برای من چندان مهم نیست.»

توران در پایان درباره وضعیت خود در بارسلونا و شانسش برای حضور در ترکیب اصلی این تیم هم گفت: «من می‌توانم در هر پستی برای بارسلونا بازی کنم. به بارسا آمده‌ام تا برای جایگاهم در تیم بجنگم و می‌‌خواهم در این تیم نقش پررنگی ایفا کنم.»

انتهای پیام/
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز