تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۷.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷
رییس کمیته ملی المپیک:

احترام به خبرنگاران وظیفه ماست

هاشمی گفت: خبرنگاری شغل سختی است و وظیفه ما مسئولان این است که به تلاش و زحمت خبرنگاران احترام بگذاریم.
کد خبر: ۱۸۴
اخبار معاصر: کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار با اشاره به حضور تعداد زیادی از اهالی رسانه در قطعه شهدای رسانه گفت: این عزیزان و خبرنگاران شهید اوج ایثار و رشادت را در عرصه خبری نشان دادند ،در اینجا حضور پیدا کردیم که برای ادامه امور خود قوت قلبی از این شهدا بگیریم و بگوییم ادامه دهنده راه شما هستیم.

امیدوارم رسانه‌ها نیز بتوانند این راه خطیر را پیش ببرند

وی ادامه داد: خبرنگاری شغل سختی است که در ماموریت‌هایی که در عرصه خبر تعریف می‌شود آسیب‌های خود را دارد و وظیفه ما مسئولان این است که به این تلاش و زحمت احترام بگذاریم و با حضور در این مراسم ارادت خود را به اصحاب رسانه نشان بدهیم.

رییس کمیته ملی المپیک و خبرنگاران پس ازاجرای مراسم در قطعه شهدای رسانه، به قطعه نام آوران بهشت زهرا رفتند و با اهدای گل به این افراد ادای احترام کردند.

استاد منوچهر لطیف ، حاج علی زرافشان، بیژن رویین تن ، ناصر احمدپور ، علیرضا حافظی ،‌مهدی نفر و حسین جوادی از جمله درگذشتگان عرصه خبر بودند که هاشمی بر سرمزار آن‌ها حاضر شد.

مراسم گرامیداشت روز خبرنگار با حضور کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک،در قطعه شهدای رسانه در بهشت زهرا برگزار شد.

پس از این مراسم هاشمی با حضور در قطعه شهدای دفاع مقدس، بر سرمزار شهیدان صیاد شیرازی ، آوینی و سایر شهدای جنگ تحمیلی به آن‌ها ادای احترام کرد.

انتهای پیام/
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز