تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
نماینده مردم شهرستان دامغان

دعوت از افراد متعهد برای ثبت نام در انتخابات شوراهای شهر و روستا

نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی خواستار دعوت از افراد متخصص، متدین و توانمند برای ثبت نام و مشارکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شد.
کد خبر: ۱۹۱۶۸
به گزارش پایگاه خبری معاصر، علی اکبر علیزاده، نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا نقش مهمی در آبادانی کشور دارند و باید از افراد متخصص،متعهد و توانمند در آن شرکت کنند.

وی با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات تصریح کرد: در آستانه انتخابات آرامش روانی مردم بسیار مهم است و لذا باید زمینه آن را فراهم کرد. ضمن اینکه با توجه به اهمیت انتخابات، رهبری معظم انقلاب از همه ما تلاش برای حضور حداکثری در انتخابات را خواستند که این موضوع بسیار مهم است و باید برای تحقق آن تلاش کرد.

نماینده دامغان با اشاره به حساسیت نمایندگان در تصویب بودجه سال آینده گفت: پرونده بودجه در مجلس بسته و به شورای نگهبان ارسال شده و بودجه ۱۴۰۰ در آینده نزدیک برای اجرا، به دولت ابلاغ خواهد شد.

علیزاده بر لزوم تلاش مدیران برای جذب اعتبارات تاکید و اضافه کرد: ۹۵ درصد بودجه کشور ملی است و پنج درصد استانی است و هنر مدیران آن باشد که بودجه ملی را به استان سمنان سرازیر کنند.

وی از توجه ویژه به اقشار محروم در بودجه سال آتی خبر داد و اظهار کرد: بودجه ای که امسال بسته شد در بخش های مختلف از ویژگی های خوبی برخوردار است و در آن توجه به کمیته امداد، بهزیستی، راه و عمران و... دیده شده است.

علیزاده از وجود برخی مشکلات در حوزه ساختاری خبر داد و گفت: باید فکری برای رفع مشکلات ساختاری کرد.ضمن اینکه در بعضی موارد نیز با حوزه نیروی انسانی نیز با مشکلاتی روبرو هستیم که باید برای رفع آن کوشید.

 وی با اشاره به طولانی بودن فرایند اعطای مجوزها خواستار رفع مشکلات این بخش شد و اظهار کرد: باید با روحیه جهادی برای گره‌گشایی از مشکلات مردم تلاش شود و پروسه های اداری در اعطای مجوزها نیز تا حد امکان کاهش یابد.

نماینده مردم دامغان در مجلس با بیان اینکه در بحث توسعه نباید نگاه شهرستانی و جزیره‌ای داشته باشیم اضافه کرد: در بحث توسعه باید نگرش استانی داشته باشیم و لازم است که تمام مسئولان شهرستانی با همدلی برای توسعه استان تلاش کنند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز