تهران ۱۴.۹۹° كمينه ۱۳.۷۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷

بلیت مترو تهران از اول اردیبهشت ۲۵ درصد افزایش می یابد

کد خبر: ۱۹۹۸۳
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد: بر اساس مصوبه شورای شهر پایتخت، بلیت این ناوگان از اول اردیبهشت ماه ۲۵ درصد افزایش پیدا می‌کند.

فرنوش نوبخت روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این افزایش قیمت طبق مصوبه شورای شهر و تایید فرمانداری تهران انجام می شود که از اول اردیبهشت ماه نرخ بلیت تک سفره این ناوگان از ۱۲۰۰ به ۲ هزار تومان افزایش می‌یابد.

وی افزود: برای بلیت های اعتباری نیز همچون گذشته بر اساس مسافت این افزایش صورت می گیرد که جدول مبنای این سفرها در روزهای آینده آماده و اعلام خواهد شد.

نوبخت تاکید کرد: مترو یکی از محورهای اصلی در حوزه حمل و نقل و ترافیک پایتخت است و عملکرد آن نقش جدی در زندگی شهروندان شهر تهران دارد به همین منظور افزایش رضایت مندی شهروندان مورد تاکید است.

وی خاطرنشان کرد: درآمد حاصل از بلیت فروشی تنها بخشی از هزینه های سنگین ناوگان مترو تهران را تامین می کند به همین منظور مدیریت شهری سعی کرده که با کمترین قیمت بهترین خدمات را به شهروندان ارائه کند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه یادآور شد: این ناوگان حمل و نقل ریلی ارزان ترین ناوگان حمل و نقلی در جهان محسوب می شود و در این شرایط کرونایی نیز تلاش کرده که خدمات خود را به بهترین نحو به شهروندان ارائه کند.

به گزارش ایرنا، ناوگان مترو تهران و حومه در هفت خط و حدود ۱۴۰ ایستگاه فعال است.

 
 


انتهای پیام
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری :
برچسب ها : تهران مترو بلیط
ارسال نظر

آخرین اخبار روز