تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۸۴°  بیشینه ۲۶.۷۹°
۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۵

آغاز جلسه علنی مجلس؛ ادامه بررسی طرح جهش تولید و تامین مسکن در دستور کار بهارستان

کد خبر: ۲۰۱۱۷
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که ادامه بررسی طرح جهش تولید و تامین مسکن در دستور کار نمایندگان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،  جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضور ۱۹۷ نماینده دقایقی قبل آغاز شد و «احمد امیرآبادی فراهانی» اعلام کرد که ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح جهش تولید و تامین مسکن در دستور کار نمایندگان است.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد طرح برخی احکام مربوط به اصلاح ساختار بودجه کل کشور، گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه یک فوریتی الحاق یک تبصره به ماده (۱۴) قانون صدور چک، گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد لایحه نحوه کمک‌های اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور نیز برای دستور کار امروز نمایندگان پیش بینی شده است.

نماینده مردم قم در مجلس عنوان کرد: گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه معاهده معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل و گزارش این کمیسیون نیز در مورد لایحه معاهده استرداد مجرمین بین  این دو کشور در دستور نمایندگان است.

وی خاطرنشان کرد: گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد چگونگی اجرای سامانه های نظارتی در حوزه امور بانکی، گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد استنکاف از اجرای ماده(۱) قانون مدنی از سوی حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی رئیس جمهور  و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد بررسی وضعیت صنعت استخراج رمزارزهای جهان روا و مبادلات داخلی آن در کشور نیز در دستور کار نمایندگان است.

 با توجه به وضعیت کرونا و برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی جلسه علنی امروز مجلس در سه  سالن اصلی، سالن تلفیق و مشروطه برگزار می‌شود انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : مجلس
ارسال نظر

آخرین اخبار روز