تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹

طرفداران کوچولوهای زرد رکورد زدند

«مینیون‎ها» با 123 میلیون یوان (19.5 میلیون دلار) فروش در نخستین روز اکران خود در 13 سپتامبر، بزرگ‎ترین افتتاحیه فیلم انیمیشن در سینماهای چین را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۲۲۴۹
طرفداران کوچولوهای زرد رکورد زدند

اخبار معاصر: «مینیون‎ها» با 123 میلیون یوان (19.5 میلیون دلار) فروش در نخستین روز اکران خود در 13 سپتامبر، بزرگ ترین افتتاحیه فیلم انیمیشن در سینماهای چین را به خود اختصاص داد.

بر اساس آمارهای منتشر شده از باکس آفیس چین، انیمیشن مینیون‎ها تا 15 سپتامبر و تنها پس از 3 روز اکران 160 میلیون یوان بلیط فروخت و انیمیشن «پاندای کنگ فو کار2» را که با فروش 53.4 میلیون یوان در سال 2011، در مقام نخست پرفروش‎ترین انیمیشن در چین قرار داشت، کنار زد.

انیمیشن داخلی «میمیون پادشاه: بازگشت قهرمان» با فروش 955 میلیون یوان، که یک پیروزی برای باکس آفیس چین به شمار میرفت در نخستین روز اکران خود حدود 20 میلیون یوان فروش داشت.

طرفداران کوچولوهای زرد رکورد زدند

ما شیاوچیان، دانشجوی 24 ساله‎ای از پکن میگوید: من و دوستم عاشق این موجودات زرد کوچولو و عجیب اما با نمک هستیم. برای دیدن آنها در سینما روزشماری میکردیم.

هان هاویو، یکی از منتقدان مشهور فیلم در مقالهای در بیجینگ تایمز می‎گوید: در یک فیلم انیمیشن تصاویر گیرا و جذاب برای خلق یک شخصیت بسیار مهمتر از داستان آن است.

طرفداران کوچولوهای زرد رکورد زدند

«مینیونها» انیمیشنی عالی برای خانوادهها است، تا ساعاتی را در کنار هم سرگرم باشند، به تماشای آن بنشینند و در کنار هم بخندند.

مینیونها تا کنون در سینماهای امریکا 1.08 میلیارد دلار بدست آورده و به انیمیشن «فروزن» با 1.28 میلیارد دلار فروش که پر فروشترین فیلم انیمیشن تاریخ سینمای امریکا بود، نزدیک شده است.

طرفداران کوچولوهای زرد رکورد زدند

انتظار میرود مینیونها با این سیر سریع موفقیت رکورد پرفروشترین انیمیشن تاریخ را بشکند و خود در این جایگاه قرار بگیرند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز