تهران ۱۴.۹۹° كمينه ۱۳.۷۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۸

قتل پسر توسط پدر با کمک اعضای خانواده

کد خبر: ۲۳۸۱۷
فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان گفت: راز گم شدن پسر ۲۳ ساله دلیجانی با دستگیری اعضای یک خانواده و اعترافشان به قتل وی توسط پدر خانواده آشکار شد.

 به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ «مجتبی جمالی» توضیح داد: چهارم اردیبهشت ماه سال جاری گزارشی از مفقود شدن پسر جوانی از سوی خانواده به پلیس شهرستان اعلام شد و پس از هماهنگی با دستگاه قضایی، تحقیقات لازم برای یافتن او آغاز شد.

وی تصریح کرد: با پیگیری انجام شده و در تحقیقات به عمل آمده، اطلاعاتی از اختلافات این پسر جوان با خانواده‌ای که او قصد ازدواج با دختر آنان را داشت، به دست آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان اظهار داشت: در بررسی تخصصی کارآگاهان پلیس شهرستان و همکاری کارآگاهان پلیس استان، مشخص شد که در روز فقدان مقتول، خانواده دختر با او ملاقات داشته و همسایه‌ها نیز در آن روز متوجه درگیری مشکوک در پارکینگ منزلشان شده بودند.

سرهنگ جمالی خاطرنشان کرد: با تکمیل تحقیقات پلیس و به دست آمدن مدارک و دلایل لازم در نقش داشتن اعضای خانواده در گم شدن مقتول با هماهنگی صورت گرفته  با مرجع قضایی اعضای این خانواده دستگیر شدند و  بازجویی‌ کارآگاهان پلیس از آنان آغاز شد.

وی افزود: در نهایت، اعضای این خانواده به قتل این پسر جوان به‌دلیل رفتار غیر از شئونات اخلاقی از سوی پدر خانواده اعتراف کردند و مشخص شد که مقتول با دعوت آنان به محل زندگیشان مراجعه کرده و با برنامه‌ریزی انجام شده پدر خانواده، او را در پارکینگ منزل به قتل رسانیده و جسد متوفی را در بیابان خاک کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: جسد متوفی از بیابان‌های اطراف شهرستان کشف شد و در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و به همراه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : قتل
ارسال نظر

آخرین اخبار روز