تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۰.۷۹°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹

3 کشته در واژگونی پراید در بندرعباس

در این حادثه، راننده و 2 تن از سرنشینان خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و سه سرنشین دیگر نیز به شدت مجروح و جهت مداوا توسط اورژانس 115 به بیمارستان شهید محمدی انتقال داده شدند.
کد خبر: ۲۴۸۲

اخبار معاصر: رئیس پلیس راه استان هرمزگان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه پراید در محور بندرعباس - حاجی آباد، سه نفر کشته و سه نفر مجروح شدند.3 کشته در واژگونی پراید در بندرعباس

سرهنگ علی مجیدزاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی دریافت خبری از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک حادثه رانندگی در محور بندرعباس - حاجی آباد، مأموران جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل مشاهده کردند یک دستگاه خودرو پراید با پنج نفر سرنشین از جاده، منحرف و واژگون شده است. در این حادثه، راننده و 2 تن از سرنشینان خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و سه سرنشین دیگر نیز به شدت مجروح و جهت مداوا توسط اورژانس 115 به بیمارستان شهید محمدی انتقال داده شدند.

رئیس پلیس راه استان هرمزگان خاطرنشان کرد: از آنجایی که وقوع هر تصادف زاییده یک تخلف رانندگی است، رانندگان باید با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی به ویژه رعایت حق تقدم عبور و سرعت مجاز از بروز سوانح پیشگیری کنند.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز