تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۴.۷۹°
۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۵

همسفر سارق از آب درآمد

کد خبر: ۲۸۲۶۷
فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش گفت: سارق طلا و جواهران که به عنوان همسفر به هفت نفر دیگر به این جزیره سفر کرده بوده پس از سرقت دستگیر شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ علی اصغر جمالی روز یکشنبه اظهار داشت: طبق اعلام یکی از شهروندان مبنی بر سرقت طلا و جواهرات وی موضوع با هماهنگی دستگاه قضایی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد خانم سارق در یک میهمانی دوستانه با استفاده از تعداد زیادی قرص جمع دوستان هفت نفره خود را مسموم و طلا و جواهرات را به سرقت برده است.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش اضافه کرد: در بررسی بعمل آمده سارق سابقه دار گردنبند یک میلیارد و 500 میلیون ریالی را پس از سرقت  در یکی از استان های بزرگ کشور بفروش رسانده است.

سرهنگ جمالی گفت: از حضور در جمع هایی که شناختی نسبت به سایر افراد ندارند پرهیز و از در اختیار گذاشتن اطلاعات اموال خود به دیگر افراد غیر خودداری کنند.

فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از طریق سامانه ۱۱۰ بصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به درخواست های پلیسی مردم است. انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : سرقت
ارسال نظر

آخرین اخبار روز