تهران ۲۲.۶۲° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۲.۹۹°

۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷

صدها تروریست در حال فرار به اروپا

روسیه اعلام کرد: حملات هوایی این کشور در سوریه صدها نفر از تروریست ها را مجبور کرده است مواضع خودشان را ترک و برای فرار به اروپا تلاش کنند.
کد خبر: ۳۰۷۲
اخبار معاصر: ستاد مشترک ارتش روسیه اعلام کرد: جنگنده های روسی  طی 72 ساعت گذشته بیش از 60 حمله انجام دادند و به بیش از 50 موضع شبکه تروریستی داعش حمله کردند.جنگنده های روسی در سوریه حملات مشخص و دقیقی انجام می دهند .

المنار گزارش داد: در تازه ترین این حملات نیز جنگنده ها به استحکامات زیر زمینی شبکه تروریستی داعش در نزدیکی شهر رقه در شرق سوریه حمله کردند.

یک فروند جنگنده بمب افکن سوخوی 34 ، بمبی به وزن نیم تن برای منهدم کردن استحکامات زیر زمینی داعش استفاده کرد.

در تصاویری که وزارت دفاع روسیه منتشر کرده است این بمب به مکان مشخص شده اصابت کرد و منفجر شد.

یک سخنگوی نظامی گفت: جنگنده ها با استفاده از بمبها و راکتها به یک اردوگاه آموزشی داعش در منطقه معره نعمان در استان ادلب ، بیست و چهار بار حمله کردند. سیستمهای ما نشان می دهد استحکامات و انبارهای مهمات و سوخت و هفت دستگاه خودروی نظامی  منهدم شد. مایلم تأکید کنم انحراف احتمالی بمبهای کی- 500پنج متر است.

ستاد مشترک ارتش روسیه اعلام کرد: نیروی هوایی این کشور بیش از 60 پرواز انجام داده و بیش از پنجاه موضع از  استحکامات داعش را نابودکرده است.

یکی دیگر از مقامات نظامی روس گفت:« طی سه روز توانستیم توانایی های مادی و فنی تروریستها را نابود کنیم و قدرت رزمی آنها را به میزان زیادی کاهش داده ایم. سازمانهای اطلاعاتی گزارش داده اند که تروریستها مناطق تحت کنترل خود را ترک کرده اند و به سبب ترس و وحشت ناشی از بمبارانها در تلاشند به اروپا بروند .»

گزارشگر المنار گفت دولت روسیه می گوید عملیات در سوریه هدفش دفاع از ملت روسیه در برابر تهدیدات تروریستی است.

دمیتری مدودف نخست وزیر روسیه تأکید کرد کشورش ارتش خود را طی سالهای گذشته به خوبی مجهز کرده است و همین ارتش روسیه را قادر می سازد به مأموریتش عمل کند همانند کاری اکنون در سوریه انجام می دهد.

انتهای پیام/
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز