تهران ۱۸.۷۳° كمينه ۱۸.۷۳°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا: نیروی انتظامی نباید کتک بخورد

کد خبر: ۳۱۹۳۵
اخبار معاصر - رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا به عملکرد پلیس در فتنه خوزستان پرداخت و گفت: نیروی انتظامی با آنکه مقتدراست و سلاح در دست دارد با رعایت انصاف و رأفت برخورد کرد اگرچه برخی مأموران صدمه دیدند.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح برنامه‌های سازمان عقیدتی سیاسی در هفته ناجا پرداخت و اظهار داشت: هفته ناجا فرصت مغتنمی است برای تکریم و تجلیل از کارکنان خدوم و زحمتکش ناجا تا فرماندهان و مدیران از آحاد کارکنان ناجا از مرز تا مرکز ، تکریم و قدردانی کنند.

وی افزود: هفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی است برای انعکاس فعالیت های نیروی انتظامی، تشریح فعالیت‌های متنوع و گسترده  و همچنین واکاوی فعالیتهای ناجا و بازیابی نقاط قوت و ضعف و تلاش برای برون رفت از آسیب‌ها.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تصریح کرد: هفته ناجا فرصت مناسبی است  برای تجدید میثاق با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب، مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب و سرکشی از خانواده های شهدای ناجا و شهدای مظلوم مرزبانی و ایثارگران. و در یک کلمه هفته ناجا هفته ای است که نیروی انتظامی خود را در معرض افکار عمومی قرار می‌دهند اگرچه مردم قدردان نیروهای مسلح هستند.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی گفت: از ۱۷ تا ۲۳ مهرماه به عنوان هفته ناجا نامگذاری شده است.

وی به حوادث مختلفی در سال گذشته  اشاره و بیان داشت: انتخابات به صورت سالم و پرشور و در کمال امنیت برگزار شد که مورد امنیتی غیر حاد هم نداشتیم؛ از طرفی شاهد حضور کارکنان و خانواده های آنها نیز به صورت  پر شور در انتخابات بودیم.

وی به فتنه خوزستان اشاره و بیان داشت: نیروی انتظامی با آن که مقتدر است و سلاح در دست دارد اما با رعایت انصاف و رأفت برخورد کرد اگرچه برخی مأموران صدمه دیدند؛ گرچه معتقد نیستم ناجا باید کتک بخورد و معتقدم نیروی انتظامی نباید جایی کتک بخورد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا به عملکرد ناجا در بخش فاصله‌گذاری اجتماعی، اجرای محدودیت‌های تردد و درمان بیماران کرونایی در بیمارستان‌های نیروی انتظامی اشاره و بیان داشت:همین یگان ویژه که یگان ضد شورش است  در زمان اربعین موکب زده و به زوار اربعین خدمت کرد،  کارکنانش صدها بسته معیشتی با حقوق خودشان تهیه کرده و به درستی تفسیر اقتدار توام با مهربانی بوده اند.

وی افزود : تاکنون ۲۰۰ هزار بسته معیشتی در ۶ مرحله رزمایش به نیازمندان تقدیم شده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی تصریح کرد: یکی از اولویت های ناجا این است که منازل شخصی و سازمانی و پروژه های مربوطه تکمیل و ساخته شود تا وعده ۱۲۴ هزار مسکن در ۵ سال محقق شود.

وی به طرح صیانت از کارکنان پرداخت و گفت: آشناسازی پلیس در برخورد حکیمانه با مردم مورد توجه قرار گرفته است؛ مردم بدانند که نیروی انتظامی مال آنها است و موارد بدرفتاری را منعکس کنند چرا که ما وظیفه داریم تذکر داده و صیانت کنیم.

ادیانی تصریح کرد: امروز ناجا با قاطعیت با  آسیب‌های اجتماعی و اشرار برخورد و مقابله می کند. 

 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی به امنیت موجود در سطح جامعه پرداخت و گفت: این امنیت که زیر ساخت تمام فعالیتها است مرهون تلاش تمام نیروهای مسلح به خصوص نیروی انتظامی است.

وی گفت: من شرمنده آن مرزبانی هستم که ۲۰ روز خانواده را ندیده و از مرز صیانت می کند یا آن مأمور راهوری که زیر آفتاب یا باران و برف می ایستد و به مردم خدمت می کند.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : ناجا
ارسال نظر

آخرین اخبار روز