تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۸۴°  بیشینه ۲۵.۷۹°
۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸

پیام ظریف به‌مناسبت شهادت سردار همدانی

وزیر امور خارجه کشورمان طی پیامی عروج ملکوتی سردار پر افتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردارسرتیپ شهید حسین همدانی را به همه همرزمان شهید و مردم بزرگ ایران تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۴۲۵
اخبار معاصر : محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان طی پیامی عروج ملکوتی سردار پر افتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردارسرتیپ شهید حسین همدانی که در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت(س) به مقام رفیع شهادت نائل آمد؛ به فرمانده معظم کل قوا و فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ؛ خانواده معزز ایشان ؛همه همرزمان شهید و مردم بزرگ ایران تبریک و تسلیت گفت.

ظریف شهادت این سردار عالی قدر جبهه مقاومت بدست تروریست های تکفیری را ضایعه ای بزرگ توصیف کرده و درعین حال افزوده است سردار شهید حسین همدانی که هوشمندانه وخستگی ناپذیر در ماموریت مستشاری در جبهه مبارزه علیه تروریسم و افراط و اشغالگری حضور داشت؛ بی تردید تلاش خالصانه علیه ترورو افراط و نیل به آرزوی دیرینه اش پشتوانه ای ارزشمند برای استمرار مسیر مقاومت؛ مبارزه و شهادت است.

وی در این پیام با آرزوی علو درجات برای این سردار پیشکسوت درجهاد و مبارزه تصریح کرده است جامعه جهانی باید ضرورت مبارزه علیه تروریسم تکفیری و نابودی کامل این جریان ضد انسانی و اسلامی را بیش ازپیش در اولویت قرار داده و حل ریشه ای این پدیده ضد بشری را با جدیت دنبال نماید.

سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر دیروز (پنجشنبه) در حین انجام ماموریت های مستشاری در حومه شهر حلب به دست تروریست های داعشی به شهادت رسید.

انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز