تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۳.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱

ضرب المثل عربی کارلوس کی روش

تیم ملی ایران در حالی دیدار با عمان را پشت سر گذاشت که اردوی تیم ملی قبل از این دیدار تحت الشعاع دعوای کی‌روش با مسئولان سابق کمیته اخلاق قرار داشت.
کد خبر: ۳۴۸۷
اخبار معاصر: 

تیم ملی ایران در حالی دیدار با عمان را پشت سر گذاشت که اردوی تیم ملی قبل از این دیدار تحت الشعاع دعوای کی‌روش با مسئولان سابق کمیته اخلاق قرار داشت و بیانیه بازی آنها باعث شد تا جو بدی به وجود بیاید.

این اتفاقات در حالی رخ داد که کی‌روش پس از دیدار با عمان در گفت و گویی به مصاحبه حسنی‌خو، رئیس حراست وزارت ورزش که گفته بود باید قرارداد کی‌روش بازیبینی شود، اشاره کرده و گفته بود که در این ماجرا حتی حاضر است به وزارت ورزش و شخص حسنی خو نیز برای روشن شدن ماجرا کمک کند.

ضرب المثل عربی کارلوس کی روش

کی‌روش در مثال جالبی گفته بود که اکنون در کشوری عربی حضور داریم و فکر می کنم خوب باشد که من از یک ضرب المثل بسیار قدیمی که اعراب استفاده می کنند بهره ببرم. عربها می گویند بهتر است که ما هزار نفر دشمن بیرون از خیمه‎مان داشته باشیم تا اینکه بخواهیم یک دشمن را داخل خیمه مان ببینیم.

حسنی خو در پاسخ به این اظهارات گفت: این طبیعی است. زمانی که در کشور خودمان این همه مردم به فوتبال علاقمند هستند و موفقیت آن رادوست دارند، وقتی تیم ملی مقابل عمان ضعیف عمل کرد، مردم هم ناراحت می‌شوند. پس همه باید به هم کمک کنیم. یک زمان برای یک کاری رقابت است، اما وقتی یک نفر دیگر سرمربی یا رئیس شد باید بقیه هم به او کمک کنند تا موفق شود. ما باید این موضوع را به فرهنگ تبدیل کنیم. همه باید این احساس را داشته باشند که متاسفانه این احساس در ورزش نیست. تیم ملی هم برای مردم است و اگر مردم خوشحال شوند، همه سود خواهند کرد.ورزش اصلاً عجیب و غریب است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز