تهران ۱۸.۷۳° كمينه ۱۸.۷۳°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷

معرفی نماد های پرسود در معاملات امروز

افراد حقیقی امروز ۳۵۰میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین خروج پول حقیقی از بورس یا فرابورس مربوط به گروه فلزات اساسی و همچنین سهام سایپا بود.
کد خبر: ۳۶۱۵۵

معرفی نماد های پر سود در معاملات امروز

در بورس امروز حقوقی‌ها حدود ۳۵۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد دو هزار و ۸۳۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۲۹درصد یعنی ۸۳۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان ۱۲درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «فلزات اساسی»، «محصولات شیمیایی» و «خودرو و ساخت قطعات» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «محصولات غذایی و آشامیدنی» و «قند و شکر» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد «خساپا»، «فولاد» و «بپاس» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «غاذر»، «فن آوا» و «کنور» معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری شرکت سایپا معادل ۱۹میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی کشت و صنعت پیاذر با برتری چهار میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۱۲نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۸۳نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۳۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۳۰۰میلیارد تومان بود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز