تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۸۴°  بیشینه ۲۶.۷۹°
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰

جلسه هیات امنای صندوق اعتباری هنر برگزار شد

دومین جلسه هیات امنای صندوق اعتباری هنر در سال 94 با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رییس هیات امنا و دیگر اعضا، صبح روز یکشنبه 19 مهر ماه در سالن جلسات صندوق اعتباری هنر برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۴۳
جلسه هیات امنای صندوق اعتباری هنر برگزار شد

اخبار معاصر :
دومین جلسه هیات امنای صندوق اعتباری هنر در سال 94 با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  به عنوان رییس هیات امنا و دیگر اعضا، صبح روز  یکشنبه 19 مهر ماه در سالن جلسات صندوق اعتباری هنر برگزار شد.

این جلسه با حضور دکتر جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رئیس هیات امنا از ابتدای صبح یکشنبه برپا شد و ضمن ارایه گزارش جامعی در رابطه با عملکرد و اقدامات 6 ماهه اول سال 1394 صندوق و صورت های مالی دوره شش ماهه و همچنین سند چشم انداز و برنامه پنج ساله راهبردی آن توسط دکتر ارجمندی مدیر عامل و رییس هیات مدیره صندوق  پیرامون آن ها بحث و تبادل نظر بعمل آوردند و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این جلسه با اشاره به تدوین سند چشم انداز صندوق اعتباری هنر گفت: سند چشم انداز و برنامه پنج ساله راهبردی آن  به عنوان اقدامی نوین و برنامه محور در حوزه فرهنگ و هنر کشور خواهد بود که با هم فکری هیات امنا، همکاری، صاحبنظران در امور فرهنگی و هنری، معاونت های وزارتخانه و مدیران و کارکنان صندوق تنظیم و نسبت به اجرایی شدن آن نیز لازم است همین همکاری و تعامل تنگاتنگ وجود داشته باشد تا بتواند این برنامه  موجبات شکوفایی اقتصاد فرهنگ و هنر و عملی شدن برنامه های صندوق در این حوزه را محقق سازد.

ایشان با اظهار امیدواری از پالایش و روند روبه رشد حمایت ها و اجرایی شدن برنامه های صندوق گفت: صندوق اعتباری هنر علاوه بر ارایه خدمات به اصحاب فرهنگ و هنر، می تواند در جهت توسعه زیرساخت های فرهنگی و هنری کشور و تحقق اقتصاد خلاق و توانمند سازی هنرمندان گام های ارزشمندی بردارد.
در آغاز این نشست دکتر غلامرضا خلیل ارجمندی، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر ضمن تقدیر از توجه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای هیات امنا به تبیین و تشریح اقدامات صورت گرفته جهت خدمت رسانی همه جانبه به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه به کشور پرداخت. وی  با اشاره به اهمیت توسعه حوزه فرهنگ در دولت یازدهم اظهارداشت: در دو سال گذشته تلاش شده است با توجه به نقش حمایتگر صندوق اعتباری هنر تمامی برنامه ها و اقدامات بر مبنای سیاست اعتلای اقتصاد فرهنگ و هنر تنظیم شود.

ایشان افزود : امیدواریم  صندوق اعتباری هنر با حمایت هیات امنا و همکاری و همراهی نخبگان فرهنگی و هنری کشور توفیق یابد تا در عرصه شکوفایی اقتصاد فرهنگ و هنر گام های موثری بردارد.

جلسه هیات امنای صندوق اعتباری هنر برگزار شد

آقایان "سید عباس صالحی" معاون امور فرهنگی وزیر، "حسین انتظامی" معاون امور مطبوعاتی وزیر و "علی مرادخانی" معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، " حجت الله ایوبی " معاون سینمایی وزیر و "مجید قاسمی" مدیرعامل بانک پاسارگاد، "جلال رسول اف" مدیرعامل بانک آینده، و"مهدی کرباسیان" معاون وزیر صنعت و رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، " علی نیکزادلاریجانی " نایب رییس هات مدیره صندوق و تعدادی از مشاوران و مدیران صندوق، حاضران در این جلسه بودند.

انتهای پیام/
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
نظرات بینندگان
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳
خدارو شکر از روزی که دکتر ارجمندی اومده ، این صندوق یه تکونی خورده
دنا
Iran, Islamic Republic of
۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
انصافا دکتر ارجمندی هرجا بوده موفق بوده و عملکردش موثر بوده

آخرین اخبار روز