تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱

خیل عظیمی از جوانان ایرانی از ما مکررا می‌خواهند که برای مبارزه با داعش و تروریست‎ها اعزام شوند

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه سردار همدانی به آرزوی همیشگی‎اش یعنی شهادت رسید گفت: خیل عظیمی از جوانان ایرانی از ما مکررا میخواهند که برای مبارزه با داعش و تروریست‎ها اعزام شوند.
کد خبر: ۳۷۱۴

اخبار معاصر: سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران صبح امروز در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید حسین همدانی که در زادگاهش همدان برگزار شد طی سخنانی با اشاره به مجاهدتها و جانفشانی های سردار همدانی در دفاع از انقلاب اسلامی و استحکام جبهه مقاومت اظهار کرد: سردار همدانی مقطع پایانی عمر پربرکت خود را برای دفاع از حریم اهل بیت  علیهم السلام و مبارزه با تکفیری‎ها سپری کرد.

خیل عظیمی از جوانان ایرانی از ما مکررا می‌خواهند که برای مبارزه با داعش و تروریست‎ها اعزام شوند

وی ادامه داد: سردار همدانی سرانجام در همین جبهه پر افتخار به شهادت در راه خدا نائل شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به پیامی که مقام معظم رهبری در رابطه با شهادت سردار همدانی صادر کردند گفت: مقام معظم رهبری در پیام خود به مناسبت شهادت سردار همدانی اشاره کردند که صف آرزومندان این موهبت یعنی شهادت در راه خدا و کمر بستگان راه جهاد و شهادت در ایران اسلامی صفی بلند و بنیانی مرصوص است.

سرلشکر جعفری تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند انصافا که چنین است چون ما درهر جمعی در میان جوانان حضور پیدا می‎کنیم همه از ما می‎خواهند به صف مجاهدین بپیوندند و جان خود را تقدیم انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت کنند.

خیل عظیمی از جوانان ایرانی از ما مکررا می‌خواهند که برای مبارزه با داعش و تروریست‎ها اعزام شوند

فرمانده کل سپاه با تبریک و تسلیت شهادت پرافتخار سردار همدانی به مردم مومن، شهید پرور و انقلابی همدان تصریح کرد: شهید همدانی یکی از پرافتخارترین سرداران شهید انقلاب است که خداوند او را تا این زمان برای خدمت به انقلاب اسلامی نگه داشت و سرانجام وی در جبهه مقاومت پس از انتقال تجربیات و انجام عملیات مستشاری جان خود را تقدیم کرد.

وی ادامه داد: درود بر شما مردم همدان که چنین مجاهد بزرگی را در شهر و دامان خود پروراندید.

سر لشکر جعفری گفت: اولین شرط مجاهدت در راه خدا این است که انسان زندگی دنیا را با زندگی آخرت معامله کند و به همه تمایلات دنیوی پشت پا بزند.

فرمانده کل سپاه بیان داشت: سردار همدانی سرانجام پاداش یک عمر مجاهدت و سخت کوشی و تلاش خود را در راه برقرار امنیت، دفاع از استقلال نظام اسلامی و خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران و استحکام جبهه مقاومت گرفت و به مقام شهادت نائل شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: درود خدا بر سردار همدانی که با بصیرت راه شکر گزاری نعمتهای بزرگ الهی را فهمید و با همه توان خود همیشه در عرصه جهاد و مبارزه حضور داشت.

انتهای پیام/
منبع: میزان
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز