تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۳.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸

فرزند زمان خویشتن باش

شاید یکی از مصادیق بارز این سخن گهربار حضرت علی علیه السلام که می‌فرمایند "فرزند زمان خویشتن باش" وضعیت حساس و فعلی جامعه اسلامی ما باشد که بایستی با نگاه عمیق و تیز بینانه، تمامی حوادث و اتفاقات و موضع‎گیری‌ها را به دقت زیر نظر گرفته و آنها را رصد نمائیم چرا که طبق فرموده امام صادق علیه السلام " شبهات به کسی که زمانه خود را بشناسد هجوم نمی‌آورد
کد خبر: ۴۰۸
نویسنده :
هوشنگ رباط جزی

به نام خدا

به حول و قوه الهی و با استعانت از درگاه خداوند متعال ، پایگاه خبری تحلیلی اخبار معاصر فعالیت خود را آغاز نمود.

"معاصر" که در لغت‎ به‎ معنی، هم‌عصر بودن، در یک‎برهه از زمان قرار گرفتن، و به‎روز بودن را در ذهن تداعی می‌کند، در کنار کلمه "اخبار" معنای گسترده‌تری پیدا نموده، می‌تواند بعنوان مفهومی جامع برای یک رسانه پویا باشد.

با تمسک به فرمایشات مقام معظم رهبری در ابتدای سال و به برکت نام‎گذاری آن به نام سال " همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت" بنایمان براین‌است که در جهت ایجاد بستری مناسب به منظور تحقق این مهم کوشا باشیم .

بی‌شک حفظ وحدت، یکپارچگی و انسجام همواره یکی از رموز موفقیت نظام جمهوری اسلامی بوده و خواهد بود و هر آنچه که احتمال می‌رود خدشه‌ای بر این مهم وارد نماید می‌بایست از آن دوری و تبری جست.

در این برهه و زمان حساس و تاریخ ساز آنچه مسلم است آحاد جامعه اسلامی می بایست گوش به فرمان رهبر، مولا و مقتدای خویش در جهت ایجاد این همدلی و هم زبانی سعی و تلاش نمایند.

ایجاد رخنه و شکاف و از بین بردن وحدت و یکپارچگی امت اسلامی از آرزوهای دیرینه دشمنان نظام جمهوری اسلامی می‌باشد که یقینا نه بصورت مستقیم بلکه از طریق القاء شبهات و سایر ترفندها و حیله‌های مختلف با استفاده از ابزار و تکنولوژی‎های‎نوین و در موضوعات‎ روز‎جامعه مانند مذاکرات هسته‌ای، انتخابات‎آتی، تحریف وقایع انقلاب بویژه سیره عملی حضرت امام خمینی (ره) در برخورد با حوادث،دفاع ‎مقدس، سنگرهای کلیدی نظام مانند اصل مترقی ولایت فقیه، شورای نگهبان قانون اساسی، نیروهای مسلح به ویژه توان دفاعی و موشکی آنها، حوزه و دانشگاه، زیر سؤال بردن موفقیت‌های دیپلماسی خصوصا در حمایت از ملت مظلوم فلسطین،حزب الله لبنان، سوریه ،عراق و... سعی در رسیدن به این امیال و آرزوهای خود خواهند نمود بنابراین باید با هوشیاری کامل مراقب این شبهات تفرقه افکنانه و موذیانه دشمن بوده و فریب خدعه و نیرنگ آنها را نخوریم.

شاید یکی از مصادیق بارز این سخن گهربار حضرت علی علیه السلام که می‌فرمایند "فرزند زمان خویشتن باش" وضعیت حساس و فعلی جامعه اسلامی ما باشد که بایستی با نگاه عمیق و تیز بینانه، تمامی حوادث و اتفاقات و موضع‎گیری‌ها را به دقت زیر نظر گرفته و آنها را رصد نمائیم چرا که طبق فرموده امام صادق علیه السلام " شبهات به کسی که زمانه خود را بشناسد هجوم نمی‌آورد".

والسلام

سردبیر: هوشنگ رباط جزی


انتهای پیام/.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز